به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- گزارش منتشر شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران درخصوص وضعیت طرح پیگیری مشتریان فروش شرکت ایرانخودرو، نشان می دهد روند رضایت مشتریان از فرآیند تحویل از عدد ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه به ۸۱.۹ درصد در هفته دوم تیرماه رسیده است.
برپایه این گزارش، درصد ایرادات خودروهای تحویلی در هفته دوم تیرماه نسبت به ابتدای سال روند کاهشی داشته، به گونه ای که از عدد ۵.۹ درصد در فروردین به عدد ۴.۹ درصد در هفته دوم تیرماه کاهش یافته است.
اجرای پروژههای بهبود کیفیت و نظارتهای مستمر در فرآیند تحویل و اجرای برنامه های اصلاحی در خودرو قبل از تحویل سبب افزایش رضایتمندی مشتریان بوده است.
اقدامات بهبود متعددی در شبکه فروش گروه صنعتی ایرانخودرو برای افزایش رضایتمندی مشتریان در حال اجراست که به طور حتم آثار آن برای مشتریان مشهود خواهد بود.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی غدیر با حضور ۷۹.۴ درصدی سهامداران و با همت…
ایران اسلامی، بالنده و پیشرو به سمت تعالی و پیشرفت در حال حرکت است و…
مدیرکل دفتر ارتباطات و امور پست بین الملل شرکت ملی پست از احیای بخشی از…
آنچه که شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه را در مقایسه با رقبا متمایز…
سرپرست دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن تاکید بر رشد…
به مناسبت سالروز ولایت حضرت علی (ع)، جشن بزرگ غدیر برگزار شد که در آن…