روابط عمومی بانک دی ، تمامی شعب بانک دی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند و در روزهای پنجشنبه نیز مشتریان میتوانند با مراجعه به شعب بانک از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۳۰ امور بانکی خود را انجام دهند.
شایان ذکر است که کارکنان ستاد بانک دی نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۵:۰۰ آماده پاسخگویی به مراجعان خواهند بود.
مشتریان بانک دی در تمامی ساعات می توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویسهای آنلاین بانک نظیر اینترنت بانک و همراه بانک دریافت کنند.
همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانه روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش های مشتریان است.
شرکت خدمات ارتباطی رایتل در راستای حمایت از تولید ملی، قصد دارد با برگزاری مناقصه…
دوشنبه، ۲۱ آبانماه جلسه مشترک کمیسیون سلامت دیجیتال نصر تهران و نایب رئیس کمیسیون بهداشت…
در پی انتخاب اعضای حقوقی و حقیقی هیأتمدیره بیمه سرمد در مجمع عمومی عادی بهطور…
در جریان برگزاری بیست و هشتمین اجلاس هیات مدیره موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای…
شرکت پلیمر آریاساسول در راستای تحقق اهداف مسئولیت های اجتماعی، شبکه فرسوده شده برق روستای…
آئین کلنگزنی دهکده اقتصاد مقاومتی، با حضور مدیران ارشد شرکت پتروشیمی اروند و مقامات محلی…