Categories: بانک و بیمه

افزایش ساعت کاری شعب و ستاد بانک دی در روزهای پایانی سال

 روابط عمومی بانک دی ، تمامی شعب بانک دی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند و در روزهای پنجشنبه نیز مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۳۰ امور بانکی خود را انجام دهند.
شایان ذکر است که کارکنان ستاد بانک دی نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۵:۰۰ آماده پاسخگویی به مراجعان خواهند بود.
مشتریان بانک دی در تمامی ساعات می توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویس‌های آنلاین بانک نظیر اینترنت بانک و همراه بانک دریافت کنند.
همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانه روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش های مشتریان است.

فتحنایی

Recent Posts

مناقصه عمومی دومرحله‌ای با موضوع خرید، نصب و راه‌اندازی سرور

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در راستای حمایت از تولید ملی، قصد دارد با برگزاری مناقصه…

4 ساعت ago

تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های نصر در حوزه تنظیم‌گری

دوشنبه، ۲۱ آبان‌ماه جلسه مشترک کمیسیون سلامت دیجیتال نصر تهران و نایب رئیس کمیسیون بهداشت…

4 ساعت ago

بهشتی‌نژاد در سمت مدیرعاملی بیمه سرمد ابقا شد

در پی انتخاب اعضای حقوقی و حقیقی هیأت‌مدیره بیمه سرمد در مجمع عمومی عادی به‌طور…

4 ساعت ago

عضویت سازمان ملی استاندارد ایران در شورای تائید صلاحیت موسسه اسمیک

در جریان برگزاری بیست و هشتمین اجلاس هیات مدیره موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای…

4 ساعت ago

شبکه برق روستای هاله توسط شرکت آریاساسول بهسازی و نوسازی شد

شرکت پلیمر آریاساسول در راستای تحقق اهداف مسئولیت های اجتماعی، شبکه فرسوده شده برق روستای…

4 ساعت ago

پتروشیمی اروند با ساخت دهکده اقتصاد مقاومتی به حمایت از خانوارهای بدسرپرست و بی‌سرپرست می‌آید

آئین کلنگ‌زنی دهکده اقتصاد مقاومتی، با حضور مدیران ارشد شرکت پتروشیمی اروند و مقامات محلی…

4 ساعت ago