×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۵ مرداد , ۱۴۰۳
افزایش سقف سرمایه‌گذاری صندوق طلای تابان تمدن 

به گزارش تجارت گردان به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن، صندوق سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن، با موافقت‌نامه سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ آغاز به فعالیت نمود. این صندوق، با اختصاص دارایی‌های خود به گواهی سپرده کالایی سکه طلا و اوراق مشتقه مبتنی بر سکه طلا یکی از بهترین گزینه‌ها برای تنوع‌سازی سبد سرمایه‌گذاری و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌باشد.
شروع فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن در تابلو معاملات از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ بوده است و هدف صندوق، ایجاد بازدهی بالا و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری است صندوق سرمایه‌گذاری طلای تابان تمدن با نماد تابش و خالص ارزش دارایی‌ بالغ بر ۷۷۱ میلیارد تومان به مدیریت شرکت تامین سرمایه تمدن با دارا بودن ۸۶ درصد گواهی شمش طلا و ۱۴ درصد گواهی سپرده تمام سکه موفق به کسب بازدهی در حدود ۴۴ درصد از ابتدای تاسیس شده است. با توجه به حباب اندک در شمش طلا و وزن بالای گواهی سپرده شمش در صندوق، تابان در میان ۵ صندوق کم حباب برتر بازار سرمایه می‌باشد.
دسترسی آسان به صندوق سرمایه گذاری طلای تابان تمدن (با نماد تابش) از طریق سامانه معاملاتی آی بی تریدر و تمامی سامانه‌های معاملاتی بازار سرمایه امکان‌پذیر است.
همچنین صندوق‌ سرمایه‌گذاری تابان تمدن به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد که با هر میزان سرمایه وارد بازار شده و به تدریج سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.