به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش مبادلات مالی ، ساعت کاری سامانه های ساتنا و پایا را در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان افزایش داد که بر این اساس خدمات انتقال وجه بین بانکی تحت سامانه های پایا و ساتنا با مبالغ مختلف در روزهای پایانی سال بی وقفه و در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گرفت و از این رو به درخواست مشتریان در سامانه پایا در مجموع یک میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۳۶ درخواست و همچنین ۲۵۵ هزار و ۶۵۷ درخواست تحت سامانه ساتنا طی روزهای ۲۵ تا ۲۹ اسفندماه در بانک ملی ایران ثبت و صادر شد.
به عبارت دیگر بانک ملی ایران در پنج روز کاری ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه به درخواست مشتریان و متقاضیان، روزانه به طور میانگین ۳۶۳هزار و ۸۳۸ حواله از طریق سامانه پایا و ساتنا به حساب مشتریان در سایر بانک ها انتقال وجه انجام داده است.
درضمن تعداد حواله های صادره در این ایام در بانک ملی ایران در مقایسه با روزهای مشابه سال قبل رشد داشته است.
لازم به ذکر است، متقاضیان این خدمت می توانند با افتتاح یکی از انواع حساب های جاری، پسانداز و مدتدار بانک ملی ایران نسبت به انتقال وجه به حساب خود یا سایر افراد در سایر بانکها در همان روز اقدام کنند.
در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری، لوح زرین کیفیت و نوآوری به نمایندگی…
هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…
در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…
بانک قرضالحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنشهای پذیرندگی در…