مجید فخاری، مدیر برنامهریزی فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه، اعلام کرد: برگزاری این پنل تخصصی به ابتکار معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه و با هدف توجه به تولید و فروش محصولات ویژه در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: فولاد مبارکه با درک نقش و جایگاه خود در زنجیره رشد اقتصادی و صنعتی کشور، رویکرد توسعههای کمی و کیفی محصولات خود را بر مبنای فلسفه وجودی شرکت و همراستا با شعار “خلق آینده بهتر” پیادهسازی و راهبری میکند.
با توجه به نیاز کشور به حل مشکل ناترازی برق، تولید فولادهای الکتریکی در نقشه راه توسعه محصولات فولاد مبارکه جایگاه ویژهای دارد.
وی در ادامه گفت: با توجه به پتانسیلهای موجود در تولید الکترو موتور و ضرورت توسعه و بازسازی ظرفیت ترانسفورماتورها، نیاز کشور به فولاد الکتریکی با رشد ۲۰ درصدی همراه باشد. در حال حاضر، نیاز سالانه کشور به فولاد الکتریکی ۵۰ هزار تن است که تا افق ۱۴۱۰ به ۲۰۰ هزار تن افزایش خواهد یافت.
نگاهی به عملکرد فولادسنگان در حوزه های تولید گندله و کنسانتره و همچنین فروش محصول…
دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران با حمایت همراه اول، هفتمین سمینار سواد رسانهای و اطلاعاتی…
مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که مطابق ماده ۶ قانون مانعزدایی از توسعه صنعت…
هفدهمین دوره مسابقات آتشنشانی معادن کشور با میزبانی مجتمع معدنی چادرملو آغاز میشود.
دستورالعمل شیوه محاسبه و پرداخت خسارت افت قیمت وسایل نقلیه ناشی از حوادث رانندگی از…
مجمع مؤسس صندوق سرمایهگذاری املاک و مستغلات دی با دستور جلسه انتخاب ارکان صندوق، تعیین…