×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
افزایش وب‌کیوسک‌های بانک مسکن در سال مالی ۹۸

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از بانک مسکن – هیبنا، مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۹۸ با حضور فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس مجمع بانک برگزار شد. در این جلسه همچنین عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه‌ای و شرکت‌های دولتی وزیر اقتصاد، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، اعضای هیأت مدیره بانک، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، حجت میرزایی معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی و نمایندگان اعضای مجمع بانک مسکن نیز حضور داشتند.

در بخشی از گزارش عملکرد بانک مسکن در سال مالی منتهی به اسفند ۹۸ به موضوع خدمات الکترونیک این بانک پرداخته شد. بر اساس این گزارش تمام شعب بانک مسکن در حال حاضر به صورت برخط (آنلاین) به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند. تعداد دستگاه‌های خودپرداز این بانک در پایان سال مالی گذشته نیز یکهزار و ۹۵۱ دستگاه عنوان شد.

همچنین تعداد دستگاه‌های POS فعال متعلق به بانک مسکن در سال مالی ۹۸ پذیرندگان متعدد سراسر کشور واقع شده و مورد استفاده مشتریان بانکی دارنده کارت‌های متعلق به شبکه شتاب قرار می‌گیرد، ۷۱ هزار و ۶۷۵ دستگاه بوده است.

در این گزارش از رشد ۱۳ درصدی کارت‌های بانکی صادر شده توسط بانک مسکن در سال مالی ۹۸ نسبت به سال مالی ۹۷ اخباری منتشر شد که نشان می‌دهد تعداد این کارت‌ها از ۲۹ میلیون و ۲۱ هزار و ۹۰۷ فقره در سال ۹۷ به ۳۲ میلیون و ۸۷۸ هزار و ۳۸۴ میلیون فقره در پایان اسفند ۹۸ رسیده است.

بر اساس گزارش خدمات بانکداری الکترونیک که در مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن ارائه شد، تعداد خطوط زمینی مخابراتی بانک مسکن در سال ۹۸ به دو هزار و ۴۸۰ واحد رسید و تعداد خطوط ارتباطی غیرزمینی نیز با رشد ۰٫۲ درصدی به یک هزار و ۲۱۰ واحد افزایش یافت.

همچنین بر اساس این گزارش تعداد وب‌کیوسک‌های متعلق به بانک مسکن در پایان سال مالی منتهی به اسفند ۹۸ با یک درصد رشد نسبت به سال مالی ۹۷ از ۹۸۲ دستگاه به ۹۹۳ دستگاه افزایش یافته است.

در گزارش ارائه شده به مجمع همچنین وضعیت پیشرفت طرح تحول دیجیتال بانک مسکن به طور خلاصه ارائه شد. بر اساس این گزارش، بانک مسکن برای تحقق تحول دیجیتال اکنون در مرحله ارزیابی بانک به لحاظ معیارهای تحول، امتیازدهی و تعیین سطح بلوغ دیجیتال بانک و نیز تحلیل معیارهای تحول دیجیتال در حوزه‌های فنی و غیرفنی قرار دارد.

در گام پیش رو نیز موضوع انتخاب فرصت‌های اولویت‌دار در کارگروه تحول دیجیتال، کمی‌سازی نتایج مورد انتظار از تحقق این فرصت‌ها، تحلیل عوامل بحرانی موفقیت در بهره‌گیری از فرصت‌ها و در نهایت تحلیل راهکارهای حل عوامل بحرانی موفقیت را در دستور کار دارد و طبق نقشه راه پیش‌بینی شده در این حوزه به پیش می‌رود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.