Categories: نفت و انرژی

افزایش پاداشهای طرح مدیریت مصرف برق مشترکان خانگی

به گزارش تجارت گردان به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی در نخستین نشست خبری خود در سال ١۴٠٣، با اصحاب رسانه با اشاره به استمرار اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برای مشترکان خانگی در دوره اوج بار تابستان امسال، گفت: علاوه بر پاداشهایی که سال گذشته به مشترکان مشارکت کننده در طرحهای مدیریت مصرف برق پرداخت شد، میلیونها جایزه ارزنده دیگر از قبیل خودرو، لوازم خانگی، تلفن همراه، تجهیزات الکترونیکی و… برای مشترکان در نظر گرفته شده که جزییات آن به زودی با رونمایی از پویش با انرژی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
وی اضافه کرد: همچون سال گذشته برای هر کیلووات صرفه جویی در مصرف برق مشترکان خانگی ٢ هزار تومان پاداش تعیین شده که مشترکان می توانند ضمن برخورداری از این پاداش نقدی که در قبوض برق آنها لحاظ می شود، در قرعه کشی اهدای جوایز ارزنده ای که از آنها یاد شد، نیز شرکت کنند.
سخنگوی صنعت برق در ادامه به طرح نیروگاه سازی توسط صنایع انرژی بر مطابق قانون مانع زادیی از صنعت برق اشاره کرد و گفت: تاکنون ١٧ هزار مگاوات موافقت اصولی احداث نیروگاه صنعتی صادر شده که از این میزان ١٣۶٩ مگاوات واحد نیروگاهی احداث و به شبکه سراسری برق کشور متصل شده که این میزان تا اوج بار تابستان امسال به ١٨٧١ مگاوات  خواهد رسید.
وی با بیان اینکه صنایع نیروگاه ساز علاوه بر این که می توانند برق مازاد خود را به صنایع دیگر صادر کنند، گفت: حتی اگر صنایع موفق به این کار نشوند، صنعت برق با قیمتهای جذابی برق آنها را خریداری خواهد کرد.
رجبی مشهدی در عین حال تصریح کرد: صنایعی که در این طرح مشارکت نکرده و مبادرت به ساخت نیروگاه نکردند، در اولویت برنامه های مدیریت مصرف صنعت برق در دوره اوج بار تابستان قرار خواهند گرفت و صنایع سازنده نیروگاه، مطابق با ظرفیت ایجاد کرده از این برنامه ها معاف خواهند بود.

فتحنایی

Recent Posts

نمایش مودم‌های رومیزی ۵G همراه اول در الکامپ ۱۴۰۳

همراه اول در مسیر اتصال به آینده هوشمند، مودم‌های رومیزی مبتنی بر فناوری ۵G را…

11 ساعت ago

معرفی و ارائه سرویس‌های VoLTE و ViLTE در الکامپ ۱۴۰۳

همراه اول با حضور در الکامپ ۱۴۰۳، اقدام به معرفی و ارائه سرویس‌های تماس صوتی…

11 ساعت ago

بازدید دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی از غرفه ایرانسل در الکامپ

دکتر سید محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، از غرفه…

11 ساعت ago

رونمایی از «چت‌بات هوشمند» ایرانسل بر مبنای مدل زبانی فارسی

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به عنوان اپراتور پیشگام در حوزه هوش مصنوعی، از…

11 ساعت ago

حضور مدیران ایرانسل در نشست‌های تخصصی آخرین روز الکامپ

آخرین روز نمایشگاه الکامپ بیست‌و هفتم با حضور پررنگ مدیران ایرانسل در نشست‌های تخصصی، به…

11 ساعت ago

تشریح اقدامات فناورانه بانک ملت از سوی مدیرعامل

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به…

11 ساعت ago