×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ دی , ۱۴۰۳
افزایش کیفیت ارائه خدمات بانکی با اجرای طرح نیازسنجی آموزشی در بانک ایران زمین

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این همایش سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان ضمن توضیح اجمالی از آمار و عملکرد شعب در مدت زمان سپری شده از سال، گفت: امید مهمترین ابزار پیشرفت است و علت اصلی موفقیت در هر سازمان انگیزه و کارآمدی است.سلیم بهرامی آموزش کارکنان را یکی از اولویت های مهم در سازمان بیان کرد و افزود: ما در بانک ایران زمین با اجرای طرح نیازسنجی آموزشی توانستیم علاوه بر افزایش سطح آگاهی همکاران، خدمت رسانی و معرفی سرویس ها به مشتریان را با کیفیت و دقت بیشتری انجام دهیم.مدیر شعب استان بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری تاکید کرد و گفت: ما باید در شرایط اقتصادی کنونی، با تسریع و ساماندهی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری، نیازهای مشتریان را تا حد توان کاهش دهیم.سلیم بهرامی تمرکز بیشتر همکاران بر روی خدمات بانکداری مدرن را امری جدی بیان کرد و افزود: کارکنان شعب باید ضمن اطلاع کامل از آخرین دستورالعمل ها و بخشنامه ها در حوزه بانکداری دیجیتال، سرویس های این حوزه را در اختیار مشتریان قرار داده و اطلاعات کامل را در اختیار آنان قرار دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.