×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۷ اسفند , ۱۴۰۳
افزایش کیفیت خدمات و هوشمندسازی امداد جاده‌ای در نوروز

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- سیدعباس میرحسینی با اشاره به همکاری پلیس راهور در ارایه خدمات امدادی، از این نهاد قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با توسعه خدمات، دغدغه مردم در حوزه امداد خودرویی کاهش یابد.

وی همچنین نسبت به فعالیت امدادهای متفرقه هشدار داد و از مردم خواست که تنها از کانال‌های معتبر برای دریافت خدمات امدادی استفاده کنند.

مدیرعامل امداد ایران‌خودرو با بیان این‌که امسال طرح‌های بهتری برای افزایش کیفیت سرویس‌ها ارایه شده، از هوشمندسازی خدمات امدادی به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات این شرکت نام برد و گفت: با این اقدامات، مردم می‌توانند خدمات را به‌صورت شفاف و سریع دریافت کنند.
میرحسینی شماره ۰۹۶۴۴۰، اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپُر و وب‌سایت امداد  ایران‌خودرو را به عنوان درگاه‌های رسمی دریافت خدمات معرفی کرد و افزود: در اپلیکیشن بسپُر، تمامی خدمات به‌صورت شفاف ارایه می‌شود و اطلاعاتی مانند کیفیت، قیمت، زمان ارایه و نوع امدادگر به‌وضوح مشخص است.

وی با اشاره به نظارت دقیق بر شاخص‌های کلیدی عملکرد امداد، گفت: هدف ما کاهش میانگین زمان انتظار برای دریافت کمک به کم‌تر از ۲۵ دقیقه و کنترل آن بین ۲۱ تا ۲۲ دقیقه است.

میرحسینی همچنین از همکاری شرکت امداد ایران‌خودرو، ایران‌خودرو و ایساکو در ارایه خدمات با شاخص‌های کلیدی استاندارد خبر داد و تصریح کرد: این خدمات در طرح نوروزی برای سایر برندهای خودرویی نیز اجرا خواهد شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.