افزایش ۱۰ درصدی تولید به همراه کاهش ۵ درصدی هزینه‌ها

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  مس پرس، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی آریاناران با قدردانی از حمایت‌های دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در تحقق اهداف سال گذشته شرکت آریاناران اظهار داشت:  این شرکت در حال حاضر در استان کرمان و مجتمع مس سرچشمه با بیش از ۴۰۰ نفر نیروی مجرب و متخصص سالانه ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تن ماده معدنی استخراج می‌کند.
وی افزود: همچنین آریاناران با انجام فعالیت‌هایی چون پی‌جویی، اکتشاف، طراحی، حفاری، انفجار، بارگیری، حمل و … در مجتمع مس سرچشمه، بیش از ۳۵ درصد تولید بخش پیمانکاری را انجام می‌دهد.
خوشبین با اشاره به اینکه شرکت آریاناران دومین شرکت پس از شرکت مس ازنظر حجم و ظرفیت دامپتراک‌ها و تجهیزات معدنی در معدن مس سرچشمه است، اظهار داشت: هم‌اکنون این شرکت تعداد ۳۵ دستگاه دامپتراک ۱۳۶ تنی بلاز را برای انجام فعالیت‌های معدنی و استخراج در اختیار دارد.
مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی آریاناران در ادامه به برنامه های سال ۹۸ شرکت صنعتی و معدنی آریاناران سرچشمه اشاره کرد و گفت: در سال گذشته موفق به انجام تولید تعهد شده به میزان ۸٫۵ میلیون مترمکعب به فاصله حمل ۳۹۰۰ متر شدیم که عملکرد خوبی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به خرید ۲ دستگاه حفاری جدید D65 اطلس کوپکو ساخت کشور سوئد با هدف افزایش ظرفیت حفاری شرکت گفت: به دلیل اینکه مشکل فعلی معادن ایران عدم وجود دستگاه بارگیری کافی و متناسب به نسبت دستگاه باربری است در سال گذشته ۵ دستگاه بارگیری خریداری و به تجهیزات معدنی شرکت افزوده شد.
مدیرعامل شرکت آریاناران با بیان اینکه در سال گذشته موفق به کاهش ۵ درصدی هزینه‌ها و افزایش ۱۰ درصدی تولید شدیم بیان کرد: خوشبختانه شرکت صنعتی و معدنی آریاناران سرچشمه، به‌رغم همه تهدیدهای سال ۹۸ و فراز و فرودهای آن از تحریم‌های ظالمانه گرفته تا نوسانات قیمت ارز و همچنین افزایش تورم و مشکلات تهیه و تولید قطعات و مواد، جزء سودآورترین شرکت‌های هلدینگ راهیان سهام در سال ۹۸ بوده است.
خوشبین با بیان اینکه شرکت صنعتی و معدنی آریاناران در سال گذشته در پروژه فلوتاسیون سرباره هم در بخش تأمین ماشین‌آلات معدنی سنگین و نیمه سنگین مشغول فعالیت شد اظهار داشت: در سال ۹۸ این شرکت در بخش تعمیرات موتورهای سنگین دامپتراک ها نیز با شرکت‌های معدنی و همچنین در ارائه خدمات فنی و مهندسی همکاری داشته‌ است.
وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به دنبال استفاده از ظرفیت‌های این شرکت در انجام پروژه‌های فولادی کشور هستیم درباره اهداف و برنامه‌ریزی‌های سال ۹۹ گفت: تجهیز و تعمیر ناوگان معدنی با راه‌اندازی و اضافه نمودن یک دستگاه شاول به دستگاه‌های بارگیری، افزایش تولید تا ۱۰ میلیون مترمکعب با توجه به افزایش بعد مسافت حمل، کاهش هزینه‌ها با تغییرات در سیستم مکانیکی، برقی، سوخت و … ماشین‌آلات و نصب و راه‌اندازی سیستم اعلام و اطفاء حریق بر روی ماشین‌آلات بارگیری و باربری از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری است.

فتحنایی

Recent Posts

سامسونگ از تبلت‌های سریGalaxy Tab S10  با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلت‌های جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…

1 روز ago

سامسونگ از Galaxy S24 FE مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازه‌ترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…

1 روز ago

بازدید مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع از نمایشگاه دستاوردها و نقش اقشار مختلف در تحقق تمدن نوین اسلامی

همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…

1 روز ago

پیام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند…

1 روز ago

اگر در مقام مسئولیت نگاه مومنانه داشته باشیم، برکات خداوند بر کار ما نازل می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمت‌رسانی بیمه‌ای، درمانی و…

1 روز ago