در حال حاضر بانک آینده بیش از ۶ میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سالجاری به بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد ۱۱ درصدی دارد.
همچنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبانماه بیش از ۲۲ هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از ۲۴ هزار و۸۰۰ مشتری افزایش یافته است که نشاندهنده رشد ۱۳ درصدی است.
گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتریمداری و پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایتمندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.
همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…
دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…
بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…
بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر» و رعایت حداکثری دستورالعملهای بانک مرکزی…
در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…