Categories: بانک و بیمه

افزایش ۱۱ درصدی مشتریان بانک آینده

در حال حاضر بانک آینده بیش از ۶ میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سال‌جاری به بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد ۱۱ درصدی دارد.
هم‌چنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبان‌ماه بیش از ۲۲ هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از ۲۴ هزار و۸۰۰ مشتری افزایش یافته است که نشان‌دهنده رشد ۱۳ درصدی است.
گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایت‌مندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.

فتحنایی

Recent Posts

نحوه دریافت غرامت از پست اعلام شد

مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: تعهد جبران خسارت در جایی…

7 ساعت ago

جهش تولید سه محصول در ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران صنعت فولاد کشور و بزرگترین تولید کننده مقاطع طویل…

8 ساعت ago

پیام مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره طی پیامی فرارسیدن عید بزرگ قربان…

9 ساعت ago

ارائه بسته‌های ویژه همراه اول از عید قربان تا غدیر

بسته‌های ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.

10 ساعت ago

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی و صدا و سیما امضا شد

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه…

23 ساعت ago

کامبک هلند در اولین گام/ لهستان بدون لوا باخت

تیم فوتبال هلند در اولین دیدار در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برابر لهستان به پیروزی…

23 ساعت ago