در حال حاضر بانک آینده بیش از ۶ میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سالجاری به بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد ۱۱ درصدی دارد.
همچنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبانماه بیش از ۲۲ هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از ۲۴ هزار و۸۰۰ مشتری افزایش یافته است که نشاندهنده رشد ۱۳ درصدی است.
گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتریمداری و پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایتمندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.
مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: تعهد جبران خسارت در جایی…
ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران صنعت فولاد کشور و بزرگترین تولید کننده مقاطع طویل…
دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره طی پیامی فرارسیدن عید بزرگ قربان…
بستههای ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.
قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه…
تیم فوتبال هلند در اولین دیدار در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برابر لهستان به پیروزی…