شریفی، انسجام ، هماهنگی و همراهی همه اعضای هیات مدیره را از عوامل تاثیرگذار در پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت دانست و تصریح کرد: بیمه ایران به عنوان راهبر بازار و بزرگترین و تنها شرکت بیمه دولتی کشور ، همواره نقش موثری در تعیین استراتژی ها ، توسعه و گسترش خدمات برخط و غیر حضوری کردن خدمات ، برای رفع نیازهای بیمه ای و کاهش مراجعات مردم به مراکز و شعبات بیمه ایران داشت و یکی از آثار و برکات این همدلی ، گسترش این خدمات و افزایش پرتفوی شرکت در سه ماه نخست سال جاری است و این پیشرفت ، نشان دهنده استقبال عمومی و رضایتمندی مردم از سرویس ها و خدمات برخط در بیمه ایران است.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، شریفی توسعه خدمات برپایه نرم افزار از جمله مصوبه تفویض اختیار سیستمی صدور به نمایندگان در دوردست ترین مناطق کشور را از دست آورد های مهم و تاثیر گذار این دوره از مدیریت در بیمه ایران برای تسهیل مراحل صدور بیمه نامه و کاهش زمان رسیدگی و پرداخت خسارت ها و همچنین رفع موانع تولید و کمک به واحد ها ی تولیدی برای بازگشت سریع به فرآیند فعالیت و تولید در سالی که با عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده ، برشمرد و بیان داشت : سیاست و الویت اصلی بیمه ایران ، پرداخت خسارت در کوتاهترین زمان ممکن با حفظ کرامت و جایگاه ارزشمند بیمه گزاران، زیاندیدگان و ذینفعان است و در این راستا میزان خسارت های پرداختی در سه ماه نخست سال جاری نسبت به سال قبل، نشان دهنده ، وفای به عهد و ایفای به موقع تعهدات بیمه ایران در قبال مردم و ذینفعان است.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران در ادامه افزود : در مدت حضور خود به عنوان مدیرعامل بیمه ایران تلاش کردم با بسیج همه امکانات و توانمندی های حوزه های مختلف فنی ، آی تی و کارشناسان مربوطه و بهره مندی از تجربه و دانش شرکت های پیشرو، انواع خدمات برخط از جمله سامانه بیمه ایران، اپلیکیشن درمان پلاس ، سامانه نظر سنجی و پاسخگویی ۲۴ ساعته ، داشبوردهای مدیریتی ، سامانه مغایرت گیری ، سامانه یکپارچه بیمهگری و… راه اندازی شده و مورد استفاده قرار گیرد و این روند رو به رشد ، با گسترش و بهبود زیر ساخت ها، بصورت مستمر ادامه داشته و در ماه های آتی خبرهای خوبی در این زمینه منتشر خواهیم کرد.