Categories: بانک و بیمه

اقدامات بانک ملی ایران برای کاهش مراجعه به شعب پیشگیری از کرونا با بانکداری الکترونیک

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با اعمال محدودیت های کرونایی و کاهش تعداد کارکنان بانک ها، ضروری است مشتریان گرانقدر تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب بانک امتناع کنند.
در همین راستا، خدمات بانکداری الکترونیک از جمله سامانه های بام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن ۶۰، دستگاه های خودگردان و… می توانند بسیاری از خدمات شعبه را به مشتری ارایه دهند.
همچنین به منظور کاهش تماس های تلفنی با سامانه های اطلاع رسانی برای دریافت مشاوره های بانکی، بات «باجه» بر روی اپلیکیشن «بله» راه اندازی شده است. این بازو با دریافت مشخصات هویتی مشتریان و نیز ثبت سوال، در اسرع وقت به آنها پاسخ می دهد.
ضمن اینکه برخی محدودیت ها در تراکنش های بانکی برداشته شده که از جمله آنها می توان به افزایش سقف کارت به کارت شتابی و درون بانکی تا ۱۰ میلیون تومان در هر روز اشاره کرد.
دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران هم به منظور دریافت و پرداخت وجه نقد بدون هیچ محدودیت زمانی و به طور شبانه روزی در هفت روز هفته برای خدمت رسانی به مشتریان فعال اند.

فتحنایی

Recent Posts

سامسونگ از تبلت‌های سریGalaxy Tab S10  با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلت‌های جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…

13 ساعت ago

سامسونگ از Galaxy S24 FE مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازه‌ترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…

13 ساعت ago

بازدید مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع از نمایشگاه دستاوردها و نقش اقشار مختلف در تحقق تمدن نوین اسلامی

همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…

13 ساعت ago

پیام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند…

13 ساعت ago

اگر در مقام مسئولیت نگاه مومنانه داشته باشیم، برکات خداوند بر کار ما نازل می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمت‌رسانی بیمه‌ای، درمانی و…

14 ساعت ago