به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با اعمال محدودیت های کرونایی و کاهش تعداد کارکنان بانک ها، ضروری است مشتریان گرانقدر تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب بانک امتناع کنند.
در همین راستا، خدمات بانکداری الکترونیک از جمله سامانه های بام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن ۶۰، دستگاه های خودگردان و… می توانند بسیاری از خدمات شعبه را به مشتری ارایه دهند.
همچنین به منظور کاهش تماس های تلفنی با سامانه های اطلاع رسانی برای دریافت مشاوره های بانکی، بات «باجه» بر روی اپلیکیشن «بله» راه اندازی شده است. این بازو با دریافت مشخصات هویتی مشتریان و نیز ثبت سوال، در اسرع وقت به آنها پاسخ می دهد.
ضمن اینکه برخی محدودیت ها در تراکنش های بانکی برداشته شده که از جمله آنها می توان به افزایش سقف کارت به کارت شتابی و درون بانکی تا ۱۰ میلیون تومان در هر روز اشاره کرد.
دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران هم به منظور دریافت و پرداخت وجه نقد بدون هیچ محدودیت زمانی و به طور شبانه روزی در هفت روز هفته برای خدمت رسانی به مشتریان فعال اند.
شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلتهای جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…
شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازهترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…
همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…
هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینیهای ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمانهای بلند…
دکتر حمیدرضا ثقفی، سرپرست گروه پتروپارس، از پروژه CTEP بازدید کرد.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمترسانی بیمهای، درمانی و…