×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۷ آذر , ۱۴۰۳
اقدامات معاونت حقوقی در بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک اثربخش بوده است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در این نشست که با حضور معاون، رؤسا و معاونان ادارات معاونت حقوقی و وصول مطالبات و جمعی از مدیران برگزار شد، علیرضا قیطاسی ضمن قدردانی از عملکرد همکاران این معاونت گفت: طی ۲ سال اخیر با اقدامات اساسی و اصلاحات ساختاری انجام شده در حوزه حقوقی و تمرکز بر وصول مطالبات، شاهد کاهش ۵۲.۴ درصدی مطالبات غیرجاری و کاهش ۵۰ درصدی نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات اعطا شده (NPL) بودیم که یک دستاورد بزرگ برای بانک دی است.

وی افزود: با تقویت هدفمند حوزه‌های بازرسی، امور شعب، حراست و آموزش و حمایت آن‌ها از حوزه حقوقی، علاوه بر ایجاد یک وحدت رویه و ادبیات مشترک، زمینه مطلوبی برای تسریع اثربخشی امور حقوقی و وصول مطالبات ایجاد شده است.

وی ادامه داد: مجموعه اقدامات و دستاوردهای ایجاد شده در وصول مطالبات، با هدف افزایش نقدینگی بانک و افزایش توان تسهیلات‌دهی انجام شده که نتایج آن در بهبود شاخص‌های عملیاتی مشهود است.

سرپرست بانک دی ضمن تأکید بر لزوم تلاش شبانه‌روزی در وصول مطالبات و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی بانک گفت: حدود ۸۵ درصد آرای صادره در محاکم به نفع بانک دی بوده  که این نشان‌دهنده اثربخشی اقدامات در حوزه حقوقی و وصول مطالبات است.

در ابتدای این نشست معاون، رؤسا و معاونان ادارات «معاونت حقوقی و وصول مطالبات» به ارائه گزارش عملکردی در حوزه‌های دعاوی، اجرائیات و فروش املاک مازاد پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.