×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
امدادخودرو ایران امدادخودروهای متفرقه را جاگذاشت

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- سید عباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودرو ایران با اشاره به عملکرد این مجموعه از ابتدای سال تا پایان دی ماه، بیان کرد: این شرکت دارای رتبه اول خدمات امدادی در حوزه خدمات پس از فروش در ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در راستای عمل به طرح تحول کیفیت ایران خودرو، از ابتدای سال اقدامات متعددی انجام داده که منجر به کسب دستاوردهای چشم گیری در ۱۰ ماهه سال شده است.
وی افزود: از جمله این دستاوردها، می‌توان به کسب ۲۷درصد از سهم بازار خدمات امدادی و افزایش امتیاز ارزیابی وزارت صمت (ISQI) اشاره کرد.
میرحسینی با اشاره به این که تنها مرکز پاسخ گویی مکانیزه هوشمند و دارای استاندارد جهانی  ISO۱۸۲۹۵، متعلق به شرکت امدادخودرو ایران است، اعلام کرد: شش میلیون و ۶۰۰ هزار تماس ورودی در ۱۰ ماهه امسال با پاسخ گویی ۹۱درصدی و رشد ۲۱درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و همچنین دو میلیون و ۵۰۷ هزار و ۳۲۷ تماس خروجی با رشد ۳۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از سوی این مرکز با مشتریان برقرار شده است.
وی تصریح کرد: امدادخودروایران توانسته است با ارایه خدمات به بهترین نحو ممکن به آمار قابل توجهی در حوزه مشتریان دست یابد، کسب رضایتمندی مشترکان خدمات طلایی به میزان ۸۰ درصد، کاهش نرخ شکایت به خدمات و ارایه خدمات و رسیدگی به شکایات در کمترین زمان ممکن و به طور متوسط در ۱.۴۶روز، از جمله شاخص‌های مورد پایش در حوزه مشتریان است.
گفتنی است، شرکت امدادخودرو ایران از طریق سامانه تماس ۰۹۶۴۴۰ با پوشش سراسری از طریق ۱۱ دفترمنطقه‌ای و ۱۲۸۴ ناوگان مجهز و خدمت‌رسانی به صورت شبانه روزی، ماموریت ارایه خدمات امدادی به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو را برعهده دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.