در چارچوب این تفاهمنامه که به امضای نادر خواجه حقوردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و علی رحیمپور، مدیرعامل و امیررضا خادم ازغدی عضو هیات مدیره شرکت هگتا رسید، سطح همکاریهای متقابل برای ایجاد و گسترش بسترهای مناسب در حوزه گردشگری و تعاملات مالی، بانکی و بیمهای، ارتقا خواهد یافت.
نادر خواجه حقوردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده، با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهمنامه از آمادگی بانک آینده برای ارائه سبد متنوع محصولات و خدمات این بانک به شرکت هگتا و زیرمجموعههای مربوط خبر داد که از آن جمله میتوان به خدمات اعتباری، ضمانتنامهها و ارائه تسهیلات ویژه هلدینگ هگتا و شرکتهای تابعه و نیرویانسانی آنها و نیز دیگر محصولات تعریف شده بانک در قالب طرحهای «آیندهداران»، «کارگشا»، «طراوت»، «مردمیار»، «ایرانکارت» و «سفرکارت» اشاره کرد.
علی رحیمپور، مدیرعامل شرکت رفاه و گردشگری تأمین (هگتا) با اشاره به گستره و تنوع فعالیتهای این هلدینگ گفت: حضور هگتا در حوزه های مختلف همچون گروه هتلهای هما، شرکت حملونقل ریلی رجا (بزرگترین ناوگان حملونقل ریلی کشور)، شرکت سرمایهگذاری ایرانگردی و جهانگردی، گروه هتلهای هما و دیگر بخشهای اقامتی و پذیرایی؛ این شرکت را بهعنوان زیرمجموعه تأمین اجتماعی و یک نهاد عمومی غیردولتی بسیار برجسته کرده است.
به گفته وی ، باید این مجموعه را بستر مناسبی برای مبادلات مالی، بانکی و بیمهای و همچنین بازار بزرگی برای خرید و تأمین امکانات و مایحتاج افراد تحتپوشش دانست و از این تفاهمنامه، بهعنوان قراردادی برد-برد، یاد کرد.
ارائه خدمات به مجموعه بانک آینده و شرکتهای تابع در حوزه گردشگری و تورگردانی و مواردی همچون: خدمات اقامتی و پذیرایی بدون هیچگونه محدودیتی برای مجموعه بانک آینده از جمله موارد مطرح شده از سوی مدیرعامل شرکت هگتا بود.
در این نشست، تفاهمنامههای جداگانهای نیز مابین شرکت هگتا با بیمه رازی و مجموعه بازار بزرگ ایران (ایرانمال) منقعد شد.