امنیت پایدار در سایه وحدت و ولایتمداری

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی، سردار سلامی در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی آذربایجان امنیت پایدار در سایه وحدت و ولایتمداری ملت ایرانغربی با اشاره به اینکه خداوند متعال را شاکرم که امروز در این لحظات معنوی و دهه امامت و ولایت توفیق حضور و افتخار در محضر جمعی از علما عزیز و فرماندهان، رزمندگان دلاور و فداکار و جمعی از جوانان که در نقطه آعاز زیبایی لحظات زندگی خود شرف حضور دارم گفت: مردمان این سرزمین همانند طبیعت سربلند و سرافزار هستند هماهند قله‌ها حافظ مرز‌های اقتدار هستند.

وی تاکید کرد: تسخیر و تسلیم قله‌ها توسط نیرو‌های مومن و رزمندگان اسلام باعث ایجاد امنیت پایدار و استقلال و امنیت سرزمین و شکوه تمدن ایران اسلامی شده است.
وی با اشاره به تعدا شهدای آذربایجان غربی گفت: این خطه سرزمین شهادت مردان بزرگ است که بیش از ۱۲ هزار شهید برای نجات جان عزیزشان و پایدار کشور فدا کرده اند.
سردار سلامی آذربایجان غربی را خطه رزمندگی و جان نثاری مردان غیوری دانست که در دوران انقلاب اسلامی موجب ماندگاری انقلاب اسلامی شدندفرمانده کل سپاه گفت::در مرز‌های منطقه شاهد تغییرات دلنواز، چشم نواز، حیرت انگیز و باصلابت هستیم که چگونه فرزندان انقلابی این ملت سینه ستبر کوه‌ها را شکافته‌اند و جاده‌ها را عبور داده اند تا راس قله‌های دست نایافتنی برسند.
سردار سلامی گفت::تسخیر و تسلیم قله‌ها توسط نیرو‌های مومن و رزمندگان اسلام باعث ایجاد امنیت پایدار، استقلال و همت و امنیت سرزمین و شکوه تمدن محفوظ بماند.
او گفت:من به سهم خودم دست رزمندگان غیور و فداکار که با روحیه امیدبخش ایستاده‌اند و تنها پیامشان این بود که «سلام ما را به رهبر برسانید و بگویید تا آخر ایستاده ایم» را می‌بوسم.
او گفت:ایستادگی در برابر دشمنانی که در تلاش برای نفوذ به درون ملت هستند رمز عزت و عظمت رزمندگان این منطقه است.
سردار سلامی گفت:اینجا سرزمین تشییع جنازه سیاست قدرت‌های بزرگ و به گورستان سپردن سناریو‌های بیگانگانی است که به تخریب نظام امنیت ملی کشور اندیشیده‌اند.
سردار سلامی با اشاره به وجود تحریم‌ها گفت:ایران اسلامی به پیشرفت‌های عظیم دست یافته و نشان داده که بدون عبور از مرز تحریم‌ها نمی‌توان به اقتصاد شکوفا رسید
راو به توطئه‌های شوم دشمنان هم اشاره کرد و گفت::رهبران دشمنان ما فاقد تدبیر هستند و به همین دلیل تمام اندیشه هایشان اشتباه است.
سردار سلامی افزود:دشمنان می‌خواستند با تقویت تکفیری‌ها به مقابله با انقلاب اسلامی برخیزند، اما همه دیدند که چگونه این اقدام باعث تعالی انقلاب اسلامی و شکست مرتجعان غربی در برابر حزب الله و جبهه مقاومت شد
او با بیان اینکه شکل‌گیری جبهه مقاومت در برابر جبهه کفر نشان داد که چگونه می‌توان با تفکر انقلابی در برابر زر و زور ایستادگفت:این یک اشتباه بزرگ استراتژیک بود که نشانه بارز آیات قرآن است
سردار سلامی گفت:ما آموخته‌ایم که باید تولید کنیم، کشف کنیم و بدون تکیه بر بیگانگان برای خود باشیم
فرمانده سپاه کل به وحدت ملت ایران هم اشاره کرد و گفت:: پیوند قلب‌هایمان و تقسیم شادی‌هایمان در برابر تحریم‌ها موجب شده تا امروز مهندسان جوان کشور با الهام از نور ایمان در حال اختراع پیچیده‌ترین سیستم‌ها برای اداره کشور هستند

او گفت:خوداتکایی در اغلب عرصه‌ها اتفاق افتاده و برای ادامه حیات به هیچ کشوری وابسته نیستیم وتن‌ها راه نجات ما دوری از دشمن و فاصله از اوست.
افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی
۲ هزار و ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی در آذربایجان غربی افتتاح و هزار و ۲۵۰ طرح عمرانی اهدایی مقام معظم رهبری کلنگ زنی شد.
فرمانده سپاه پاسداران برای افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی و با هدف بازدید از مناطق مرزی وارد ارومیه شد. 
سردار سلامی در بدو به ارومیه به خبرنگار ما گفت: امروز چندین طرح محرومیت زدایی نیز در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

فتحنایی

Recent Posts

حضور مهندس کمال‌زاده در واحد HSE و تقدیر از آتش‌نشانان

کمال زاده به مناسبت هفتم مهر ماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی در واحد HSE شرکت…

4 ساعت ago

پانزدهم مهرماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا

مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی بانک سینا آخرین مهلت شرکت در هشمین دوره جشنواره…

4 ساعت ago

به دنبال افزایش نظارت بر دقت و صحت حفاری‌ها هستیم

مدیر اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: با برگزاری دوره آموزشی نظارت…

4 ساعت ago

برنامه‌های حوزه ایمنی فولاد مبارکه؛ هم‌راستا با استراتژی‌های انجمن جهانی تولیدکنندگان فولاد

در آستانه فرارسیدن هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی ، حسین مدرسی‌فر، مدیر بهداشت حرفه‌ای،…

4 ساعت ago

آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت «فروشگاه‌های زنجیره‌ای اوشانک»

پویش تأمین مالی جمعی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اوشانک از طریق سکوی تأمین مالی جمعی آی‌بی‌کراد…

4 ساعت ago

وجود ۱۹ هزار اتوبوس فرسوده در کشور/ ورود اولین واگن‌های چینی به تهران در بهمن ماه

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ورود تعدادی از واگن‌های مترو از محل قرارnhn…

4 ساعت ago