Categories: فناوری

انتشار تصاویر جدیدی از پنل پشتی شیائومی ۱۲ اولترا و کیس آن

چندی پیش، سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی شامل شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ پرو در چین معرفی شدند؛ اما شرکت مذکور شیائومی ۱۲ اولترا، قدرتمند‌ترین عضو این خانواده را رونمایی نکرد. تاکنون، شایعات و اطلاعات مختلفی درباره‌ی آن منتشر شده و این بار نوبت به تصاویر خودِ دستگاه و کیس شفاف آن رسیده است.

یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی توییتر به نام مایانک کومار تصاویر جدیدی در صفحه‌ی خود منتشر کرده است که پنل پشتی شیائومی ۱۲ اولترا را نشان می‌دهد. البته این تنها نکته‌ای نیست که می‌توان از این تصاویر دریافت کرد؛ زیرا دو کیس شفاف نیز در آن‌ها به‌چشم می‌خورند. این دستگاه در دو رنگ مشکی و سفید دیده می‌شود که پیش‌تر نیز اعلام شده بود گزینه‌های پیش‌ روی خریداران هستند.

پیش‌از‌این، گفته شده بود شیائومی ۱۲ اولترا در پنل پشتی از سیستم دوربین چهارگانه متشکل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی دوبرابری، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی پنج‌برابری و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی ده‌برابری بهره می‌برد.

همان‌طورکه در تصاویر مشاهده می‌کنید، شیائومی ۱۲ اولترا از ماژول دوربین عقب دایره‌ای برخوردار است و برخلاف مدل نسل قبل، یعنی می ۱۱ اولترا، نمایشگر ثانویه حذف خواهد شد. برای افرادی که اطلاع ندارند، باید بگوییم که می ۱۱ اولترا از صفحه‌نمایش ثانویه و ماژول دوربین مستطیلی استفاده می‌کرد.

فتحنایی

Recent Posts

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…

7 ساعت ago

مراسم تجلیل از ایثارگران بانک توسعه صادرات برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…

7 ساعت ago

خوارزمی؛ تداوم همکاری با پتروشیمی رازی

در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…

7 ساعت ago

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

9 ساعت ago

بانک ملت پیشگام در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

بانک ملت در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید، حمایت از فعالیت‌های فناورانه و…

9 ساعت ago