به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملت، نسخههای جدید سامانه مگابانک در وبسایت این بانک به نشانیwww.bankmellat.ir و فروشگاههای نرمافزار اندروید و iOS که اسامی آنها در همین وبسایت آمده، منتشر شده است.
بر اساس این گزارش، خدمت بانکداری ویدیویی، امکان دریافت محتوای پیامکهای بانکی در بات Bank Mellat و خدمت تماس گروهی صوتی و تصویری از مهم ترین خدمات و قابلیتهای جدید سامانه مگابانک هستند.
در همین راستا، در خدمت بانکداری ویدیویی که به خدمات اصلی در نسخه جدید سامانه مگابانک اضافه شده است، امکاناتی از جمله احراز هویت غیرحضوری باeKYC ، مشاهده فهرست خدمات بانکی، تاریخچه خدمات دریافتی، تنظیمات صدا و تصویر، مشاهده، ذخیره، اشتراکگذاری مستندات و رسیدهای تراکنش ارائه میشود.
همچنین با هدف ارتقای خدمت پیامرسان و سهولت برقراری ارتباط صوتی و تصویری بین کاربران، در نسخه جدید مگابانک علاوه بر تماس صوتی و تصویری فرد به فرد، امکان برقراری تماس گروهی تا سقف ۱۰ نفر نیز فراهم شده است.
این گزارش حاکی است، مشتریان میتوانند برای دریافت رایگان محتوای پیامکهای بانکی از طریق بات Bank Mellat (به استثنای رمز پویا، کدهای فعالسازی و اعتبارسنجی) به بخش تنظیمات پیامک و سپس فعالسازی دریافت پیامک درون برنامه مراجعه کنند.
بر این اساس، کاربران مگابانک به محض فعالکردن سرویس یادشده، تمامی پیامکهای بانکی مرتبط با همه حسابهای انفرادی خود در بانک ملت را از طریق بستر پیامرسان دریافت میکنند.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از اتمام زودهنگام و سنکرونسازی فاز دوم نیروگاه سیکل…
مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان خوزستان و جمعی از مسئولان این ادارهکل…
حضور مشفقانه، هوشمندانه و نظارتی مدیران در واحدهای خسارتی رصد می شود.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، از مراجع قضائی خواست تا فعالیت اپلیکیشنهای آگهی…
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: براساس آخرین آمار از ابتدای سال تاکنون ۸۰…
آژانس بینالمللی انرژی (IEA) پیشبینی کرد با تشدید رقابت میان آسیا و اروپا برای گاز…