ناهید مهرابی اظهار داشت: طراحی این محصول بر پایه مراحل فرآیند تفکر طراحی (Design Thinking) نظیر درک همدلانه مسائل و نیازهای مشتری، تعریف مسائل، ایده پردازی، مدلسازی نمونه اولیه و آزمایش محصول صورت گرفته است.
وی یادآور شد: آزمون کاربردپذیری این محصول با حضور طیف متنوعی از کاربران مبتدی تا خبره و با نظارت کارشناسان شناختهشده در این حوزه انجامگرفته است. طبق ارزیابی تستهای انجامشده، میزان رضایتمندی کاربران از این محصول ۹۴ درصد است.
مهرابی افزود: رویکرد اصلی در تولید این نسل از اپلیکیشن همراه بام بهبود تجربه کاربری، پیادهسازی الگوریتمهای هوش مصنوعی، بهبود عملکرد (Performance)، تسهیل انجام فرآیندهای بانکی و ارتقای امنیت بوده است.
وی گفت: همراه بام از سال ۱۳۹۵ در اپ استورهای معتبر داخلی حضورداشته و به ارائه مجموعهٔ کاملی از خدمات بانکی نظیر نمایش حساب، صورتحساب، انتقال پول درون بانکی و بینبانکی، کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات و … پرداخته است.
مهرابی با اشاره به قابلیتهای برجسته نسل جدید اپلیکیشن همراه بام ملی تاکید کرد: امکان ارتباط تصویری با کارشناسان بانکی، خدمات پرکاربرد و شخصیسازی منوها، نمایش هوشمند مخاطبین پرتکرار و شخصیسازی مخاطبین، کلیدهای میانبر جهت دسترسی سریع به خدمات پرکاربرد، جستجوی پیشرفته، امنیت هوشمند، استفاده از فرامین صوتی، استفاده از متدهای پردازش تصویر برای اسکن کارتهای بانکی، پوسته روشن و تاریک (خوانایی بیشتر در محیطهای تاریک و کاهش مصرف باطری) ، برداشت مستقیم و ارائه پیشنهادات هوشمند به کاربر بر مبنای تحلیل رفتار از امکانات جدید این اپلیکیشن است.
مدیر ارشد پروژههای بانکداری نوین شرکت دادهورزی سداد خاطر نشان کرد: با استفاده از خدمات بدون لاگین که بهزودی به اپلیکیشن همراه بام اضافه خواهند شد، تمامی کاربران شبکه بانکی که دارای کارتبانکی هستند نیز میتوانند از سرویسهای هوشمند همراه بام بهرهمند شوند.
وی افزود: امکان استفاده از این اپلیکیشن برای مشتریان و دارندگان کارت سایر بانکها در اولویت قرار داشته و بهزودی به همراه بام اضافه خواهد شد.
مهرابی تاکید کرد: انتشار همراه بام جدید، نویدبخش ظهور کاربردهای عملی هوش مصنوعی و رضایتمندی بیشتر مشتریان بانکی کشور است.
https://tejaratgardan.ir/?p=40552