×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳
انتشار یازدهمین شماره فصلنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان ویژه بهار ۱۴۰۳

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، یازدهمین شماره فصلنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان ویژه بهار ۱۴۰۳، بر روی پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان تارنمای پژوهشکده بیمه منتشر گردید.
بخش بینش‌های تازه این نشریه به «تحولی بنیادین در جذب مشارکت مشتریان: تجربه کانال‌های یکپارچه در صنعت بیمه»، «بیمه مبتنی بر وقف: ترکیبی از انسان‌دوستی اسلامی و حفاظت در برابر ریسک» و «چگونه بیمه را برای نسل زد، سفارشی‌ سازیم؟» می‌پردازد و بخش اخبار تازه به موضوعات «تنوع‌سازی، محرک رشد اقتصادی و بازار بیمه خاورمیانه»، «بازار جهانی تکافل از مرز ۳۰ میلیارد دلار گذشت» و «سرمایه جایگزین، گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاران سهام خصوصی در چرخه‌های بازار بیمه اتکائی» اختصاص یافته است.
در بخش یک معرفی تازه نیز «آکسیس: سامانه مدل‌سازی بیم‌سنجی» ارائه گردیده است و در بخش یک مفهوم تازه به «قرارداد جُعاله در تکافل» پرداخته شده است.
همچنین بخش شخصیت برجسته علمی به معرفی «پرفسور دکتر هانس بولمن» از متخصصان حوزه بیم‌سنجی و بخش تازه‌های نشر به معرفی دو کتاب با عنوان «بازبینی اقتصاد اسلامی: اصول پدیدآورنده یک الگوی جدید» و «بیمه، سوگیری‌ها، تبعیض‌ و انصاف» اختصاص یافته است.
علاقه‌مندان برای مشاهده و دریافت یازدهمین شماره این فصلنامه می‌توانند به پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان تارنمای پژوهشکده بیمه و یا به نشانی https://tazeha.irc.ac.ir/fa-IR/tazeha.irc.ac/5491/page/ مراجعه نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.