×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
انتقال پرونده های ثبتی الکترونیکی سرزمین اصلی به مناطق آزاد و بالعکس امکان پذیر می شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، مرضه داوری لنگرودی روز چهارشنبه در نشست مشترک سازمان های مناطق آزاد با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در منطقه آزاد ماکو افزود: هدف از برگزاری این جلسه، اجرایی نمودن بندهای حائز اهمیت در تفاهم نامه سال ۱۴۰۱ بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.

وی اضافه کرد: در این جلسه در خصوص اجرایی کردن بند ۳ و ۹  تفاهم نامه یعنی انتقال پرونده های ثبتی و تاسیس شعب سرزمین اصلی در مناطق آزاد و بالعکس با همکاری دوجانبه تصمیم گیری می شود.

معاون حقوقی و امورمجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه همه مناطق دست به گریبان این موضوع هستند لذا همکاران در ثبت شرکت ها دچار مشکل شده اند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات ثبتی در مناطق آزاد کاملا بصورت الکترونیکی است گفت:  تعامل بین سازمان ثبت اسناد و املاک و سازمان های مناطق آزاد در بهبود فضای کسب و کار و جهش تولید نقش ویژه ای ایفا خواهد کرد.

شایان ذکر است: تفاهم نامه همکاری سال ۱۴۰۱ با هدف همکاری و هماهنگی در جهت جانمایی، ثبت و صدور اسناد مالکیت کاداستری و بروز رسانی اطلاعات مالکیتی و نقشه های مرتبط در محدوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، همکاری در جهت بازبینی، پالایش و تاسیس انواع شرکت ها با شناسه مجزای مناطق آزاد، بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به امضاء رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.