به گزارش تجارت گردان ، سعید تقیزاده، رئیس روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در آخرین روز از نمایشگاه بینالمللی متافو، با اشاره به اقدامات مسئولیتپذیری اجتماعی این شرکت در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و محیط زیست، اظهار کرد: طی تفاهمنامهای با اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان و صندوق ملی محیط زیست، مقرر شد آهوی کوهی که زیستگاه اصلی آن جزیره فارور است، در منطقه حفاظت شده گنو در قفس و تحت نظارت، تکثیر و بازپروری شود.
وی افزود: پس از افزایش جمعیت این گونه، بهطور مستمر به زیستگاه اصلی خود در جزیره فارور بازگردانده خواهد شد.
تحول دیجیتال و هوش مصنوعی؛ کلانمحور استراتژی شرکت
رئیس روابط عمومی فولاد کاوه جنوب کیش در ادامه به تفاوت رویکرد شرکت در نمایشگاه امسال نسبت به سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال، موضوع تحول دیجیتال و هوش مصنوعی به عنوان یک کلانمحور در دستور کار مجموعه قرار گرفته و دکتر خاتمی، مدیرعامل شرکت، به طور جدی پیگیر این موضوع است.
وی خاطرنشان کرد: زمینههای قابل اجرا برای بهکارگیری عملیاتی و اثربخش هوش مصنوعی در سازمان شناسایی شده و “پاویون هوش مصنوعی” در نمایشگاه، یکی از مصادیق این همکاری است که شرکای مرتبط در این حوزه در آن حضور یافته و محصولات خود را ارائه کردهاند.
برگزاری دورههای آموزشی و انعقاد تفاهمنامه با انجمن ملی هوش مصنوعی
تقیزاده از برگزاری چندین دوره آموزشی و یک پنل چند ساعته در سمپوزیوم فولاد با حضور اساتید برجسته حوزه هوش مصنوعی و با همکاری «شرکت هوشمند سینا» (زیرمجموعه بنیاد مستضعفان) و «انجمن ملی هوش مصنوعی» خبر داد و گفت: «تفاهمنامه همکاری با انجمن ملی هوش مصنوعی نیز امروز منعقد شد.
استراتژی جدید ارتباط با رسانهها و حذف تبلیغات چاپی
وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه شرکت برای تقویت ارتباط با رسانهها، گفت: رفتار و حمایت رسانهها را به صورت مستقیم رصد میکنیم و تعاملات خود را بر همان اساس تنظیم میکنیم.
تقیزاده تاکید کرد: استراتژی کلان ما این است که از سال آینده، به طور قاطعانه دیگر به حوزه تبلیغات چاپی ورود نکنیم و آن را به صفر برسانیم. رویکرد جدید، تمرکز بر فضای مجازی پایدار و سالم خواهد بود.
https://tejaratgardan.ir/?p=383785














