×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ دی , ۱۴۰۳
انواری ، مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایکوپرس در حکم فرشاد مقیمی آمده است ، انتظاردارم با بهره گیری از توان و قابلیت های منابع کارشناسی و تخصصی موجود و کارآمد طرح ریزی و برنامه ریزی مدیریت فوق به نحوی ساماندهی شود که سیاست های ارتباطات عمومی در تعامل با کارکنان و کلیه ذینفعان و همفکری با سازمان ها و نهاد های تخصصی و استفاده بهینه از ظرفیت تمامی رسانه ها به منظور انعکاس رخدادها و اقدامات انجام شده و تقویت فعالیت های اثر گذار درجهت ارتقای جایگاه و تصویر بیرونی گروه صنعتی ایران خودرو به نحوی اثر بخش محقق شود .
 محمدرضا انواری دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان آلمانی، کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات، استاد و پژوهشگر ، از مدیران باسابقه صنعت خودرو در حوزه رسانه و ارتباطات است.
ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دبیر شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، ریاست شورای سیاست‌گذاری تبلیغات و اطلاع‌رسانی صنایع و معادن، ریاست اداره اطلاع‌رسانی ایران خودرو، دبیر شورای سیاست‌گذاری نشریات ایران خودرو، ریاست اداره ارتباط با رسانه‌های حوزه هنری، عضویت در شورای سردبیری و سردبیر نشریات از سوابق حرفه‌ای وی به شمار می‌رود. مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در دوران ریاست انواری با راه اندازی پویش پاسخگویی و اقدامات گسترده رسانه ای برای پوشش رویدادهای صنعت معدن و تجارت به خصوص در حوزه رونق تولید به عنوان یکی از چهاردستگاه برگزیده در میان وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی  کشور معرفی شد.
انواری مدرس دروس جامعه شناسی سازمانی، مبانی جامعه شناسی، افکار عمومی، نظریه‌های ارتباطات و رسانه‌شناسی در دانشگاه آزاد تهران مرکز، دانشکده خبرو دانشگاه علمی کاربردی است.وی همچنین مدرس و مترجم زبان آلمانی است.انواری پژوهشگر مطالعات اجتماعی است و در طرح های پژوهشی مختلف سازمان ها در تصویر ذهنی افکار عمومی به عنوان پژوهشگر فعالیت داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.