به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بیمه ملت، این جشنواره با هدف افزایش سهم بازار بیمه آتشسوزی و توانمندسازی نمایندگان در امر فروش، با عنوان جشنواره فروش بیمههای آتشسوزی “ایمن شو” از روز آتشنشانی و ایمنی (۷ مهرماه) تا سالروز تاسیس بیمه ملت (۱۲ آبانماه) در حال برگزاری بود که با توجه به استقبال نمایندگان از این جشنواره، تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی (۲۲ بهمن ماه) این جشنواره تمدید شد و طی مراسمی از نمایندگان برتر که در این جشنواره موفق به کسب رتبه های برتر شده اند در حضور دکتر دلفراز مدیرعامل، امیرحسین قربانی معاون توسعه بازار، مسعود قراگوزلو معاون فنی بیمههای اموال، پریا الوندیپور مدیر بیمههای آتشسوزی، پیمان قربانی مدیر امور شعب، نمایندگان وکارگزاران، تجلیل به عمل آمد و جوایز برندگان به آنها اعطا شد.
شبکه فروش بازوی توانمند شرکت
دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، ضمن تقدیر از نمایندگان با اشاره به اینکه شبکه فروش بازوی توانمند شرکت است، اعلام کرد بهثمر رساندن رسالت شرکت، فرهنگسازی و افزایش ضریب نفوذ در صنعت بیمه با حمایت نمایندگان انجام پذیر است که در خط مقدم فروش بیمهنامه هستند و با تکیه بر دانش فنی و هنر بازاریابی شبکه فروش است که با ارائه اطلاعات صادقانه به بیمهگزار، شاهد موفقیتهای روزافزون خواهیم بود.
مدیرعامل بیمه ملت در ادامه به افزایش پورتفو در دو سال گذشته و افزایش سهم نمایندگان در بخش فروش که به حدود ۷۰ درصد رسیده است، اشاره کرد و گفت: در امر مدیریت ریسک، با خرده فروشی است که می توان جامعه گستردهتری را وارد شبکه نمود و با حمایت از نمایندگان و شبکه فروش به خصوص در پورتفوهای بزرگ شرکت از جمله صندوق بازنشستگی، دانشگاه آزاد و… توانستیم همراه با شبکه فروش حرکت رو به جلو داشته باشیم و البته با برنامه ریزیهایی که صورت گرفت از جمله جشنواره ایمنشو که جزو جشنوارههای موفق بود، شاهد افزایش پرتفو بودیم و با گریدبندی مناسب تمام نمایندگان فعال در این جشنواره مدنظر قرار گرفتند.
رشد ۱۱۱ درصدی میزان فروش در رشته آتشسوزی
مسعود قراگوزلو معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت نیز به افزایش میزان فروش بیمهنامه های آتشسوزی در مدت زمان برگزاری جشنواره از کانال نمایندگان اشاره کرد و گفت: این رقم، از ۱۳٫۰۵۳ میلیون ریال در سال ۹۹ به۲۷٫۵۶۴ میلیون ریال در سال جاری رسیده است که نشان از رشد ۱۱۱ درصدی میزان فروش در این رشته بیمهای دارد.
قراگوزلو همچنین افزایش ۴۰ درصدی تعداد صدور انواع بیمهنامه آتشسوزی به نسبت مدتزمان مشابه سال قبل را مدنظر قرار داد و افزود: فروش بیمهنامه آتشسوزی از تمام کانالهای فروش بیمه ملت در مدت جشنواره مبلغ ۸۴٫۳۷۷ میلیون ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل رشد ۴۳۳ درصدی داشته است.
برگزاری جشنواره سبب ایجاد انگیزه در شبکه فروش شد
امیر حسین قربانی سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش نیز در مراسم اهدای جوایز برندگان مرحله اول جشنواره فروش بیمههای آتشسوزی «ایمنشو» به رشد چشمگیر عملکرد نمایندگان حقیقی و حقوقی در بازه زمانی جشنواره و نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و ادامه داد: این مهم، نشان از فعالیت بیش از پیش شبکه فروش به دلیل ایجاد انگیزه با توجه به برگزاری جشنواره و شرایط آن است.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، تقسیمبندی شبکه فروش و ایجاد رقابت بین نمایندگان در سه سطح را از جمله موارد خاص و متفاوت این جشنواره ذکر کرد و افزود: این جشنواره استقبال فراوان شبکه فروش را به همراه داشت و انگیزه مضاعفی را در شبکه فروش با توانمندی متوسط و رو به پایین سبب شد.
گفتنی است این جشنواره با توجه به استقبال نمایندگان، تا سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران (۲۲ بهمن ماه) تمدید شده است.
نفرات برتر مرحله اول جشنواره ایمنشو (۷ مهر تا ۱۲ آبان)
https://tejaratgardan.ir/?p=161022