×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳
اهدای «زائر کارت» به زائران حسینی از سوی بانک شهر

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سید عباس نوربهاء با بیان اینکه در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و با هدف رفاه حال زائران نجف و کربلا، طرح «زائر کارت» از سوی بانک شهر اجرا شده است، افزود: زائران حسینی می توانند با نصب و فعال سازی نرم افزار”همراه شهر پلاس” از مزایای این کارت برخوردار شوند.
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر ادامه داد: زائران حسینی می توانند با افتتاح حساب به صورت آنلاین از طریق گوشی تلفن همراه و استفاده از نرم افزار”همراه شهر پلاس” (ورود به بخش افتتاح حساب کوتاه مدت) برای دریافت «زائر کارت» اقدام کرده و از خدمات کاربردی و تخفیفات ارائه شده بهره مند شوند.
نوربهاء با بیان اینکه زائرکارت با هماهنگی وزارت کشور و نیروی انتظامی عملیاتی شده است، گفت: برخورداری از تخفیف خرید در فروشگاه ها، بیمارستان‌ها، تولیدات ایرانی، و دریافت اطلاعیه‌ها و اخبار ستاد اربعین و نیروی انتظامی برخی از خدمات زائر کارت است.
وی در تشریح چگونگی استفاده از تخفیفات ارائه شده نیز، گفت: درصدی از مبلغ کل خرید زائران از مراکز طرف قرارداد به‌ عنوان اعتبار در حساب آنان ذخیره می گردد.
نوربهاء با اشاره به درج QRCode در پشت زائر کارت های ارائه شده، عنوان کرد: این QRCode برای شناسایی زائران، دریافت اطلاعات هویتی، ارائه خدمات درمانی و … استفاده می شود.
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر گفت: خدمت به زائران حسینی افتخار بزرگی برای بانک شهر است و همکاران بانک در این راستا از هیچ خدماتی در راستای رضایتمندی زائران دریغ نکرده و نخواهند کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.