به گزارش تجارت گردان ، در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، دکتر ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، در سخنرانی خود به اهمیت فروش خدمات بیمه اشاره کرد و بیان داشت که مشتری قبل از خرید بیمه به شخصیت، رفتار و اخلاق حرفهای فروشنده توجه میکند.
او تأکید کرد که نمایندگان بیمه باید جایگاه و احترام خود را حفظ کنند و بهعنوان مدیران بازاریابی، ریسک، فروش و ارتباط با مشتری عمل نمایند.
دکتر آقادادی همچنین به وجود بیش از ۵۰۰ نفر از صنعت بیمه و دانشگاه و بیش از ۱۰۰۰ نفر آنلاین در این همایش اشاره کرد و گفت : صنعت بیمه یک صنعت مردمی است و وظیفه نمایندگان این است که با صداقت و اعتماد به مشتریان خدمات ارائه دهند.
نکته کلیدی در صحبتهای مدیر عامل شرکت بیمه کوثر این بود که صنعت بیمه بر اساس اعتماد ساخته شده است و همه اعضای این صنعت باید به قولها و تعهدات خود پایبند باشند تا بتوانند خدمات بهتری به هموطنان خود ارائه دهند.
همراه اول با حضور در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴ و ارائه خدمات نوین سازمانی، فرصتی برای…
نسل جوان به عنوان یک نیرو محرکه موثر برای بازآفرینی و ساخت آیندهای بهتر برای…
با حضور دکتر «سید سعید شمسینژاد»، ساختمان جدید شعبه انقلاب اسلامی بانک قرضالحسنه مهر ایران…
حجتالاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» در دیدار با دکتر «سید سعید شمسینژاد» گفت: بانک…
رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه طرح ساخت مسکن کوچک متراژ طرح خوبی…
شصت و نهمین جلسه شورای معاونین بانک توسعه تعاون با حضور مدیر عامل،معاونین و روسای…