Categories: بانک و بیمه

اهمیت رفتار حرفه‌ای نمایندگان بیمه در فروش خدمات

به گزارش تجارت گردان ، در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، دکتر ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، در سخنرانی خود به اهمیت فروش خدمات بیمه اشاره کرد و بیان داشت که مشتری قبل از خرید بیمه به شخصیت، رفتار و اخلاق حرفه‌ای فروشنده توجه می‌کند.
او تأکید کرد که نمایندگان بیمه باید جایگاه و احترام خود را حفظ کنند و به‌عنوان مدیران بازاریابی، ریسک، فروش و ارتباط با مشتری عمل نمایند.

دکتر آقادادی همچنین به وجود بیش از ۵۰۰ نفر از صنعت بیمه و دانشگاه و بیش از ۱۰۰۰ نفر آنلاین در این همایش اشاره کرد و گفت : صنعت بیمه یک صنعت مردمی است و وظیفه نمایندگان این است که با صداقت و اعتماد به مشتریان خدمات ارائه دهند.

نکته کلیدی در صحبت‌های مدیر عامل شرکت بیمه کوثر این بود که صنعت بیمه بر اساس اعتماد ساخته شده است و همه اعضای این صنعت باید به قول‌ها و تعهدات خود پایبند باشند تا بتوانند خدمات بهتری به هم‌وطنان خود ارائه دهند.

فتحنایی

Recent Posts

حضور همراه اول در ایپاس ۲۰۲۴ با ارائه سرویس‌های نوین ارتباطی

همراه اول با حضور در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴ و ارائه خدمات نوین سازمانی، فرصتی برای…

8 ساعت ago

آشنایی با برنامه‌های شرکت نستله برای توسعه مهارت‌های شغلی جوانان / نستله و توانمندسازی نسل جوان برای آینده‌ای پایدار

نسل جوان به‌ عنوان یک نیرو محرکه موثر برای بازآفرینی و ساخت آینده‌ای بهتر برای…

8 ساعت ago

افتتاح ساختمان جدید شعبه انقلاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خرم‌آباد

با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد»، ساختمان جدید شعبه انقلاب اسلامی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران…

8 ساعت ago

خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رضایت مردم را جلب کرده است

حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» در دیدار با دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» گفت: بانک…

8 ساعت ago

شخصا با ساخت مسکن کوچک متراژ موافقم

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه طرح ساخت مسکن کوچک متراژ طرح خوبی…

9 ساعت ago

ساختار وصول مطالبات در بانک توسعه تعاون تقویت شود

شصت و نهمین جلسه شورای معاونین بانک توسعه تعاون با حضور مدیر عامل،معاونین و روسای…

9 ساعت ago