به گزارش تجارت گردان به نقل از سایپانیوز، در این نشست، سعید علیزاده مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به اهمیت خدمات در حوزه خودروهای تجاری و کار بیان داشت: باتوجه به بازار رقابتی در تولید خودروهای تجاری و جایگاه خاص این نوع خودروها در حمل و نقل جادهای کشور، بخش خدمات پس از فروش از اهمیت ویژهای برخوردار است.
او افزود: گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان، از شاخصهای مهم در این حوزه از صنعت خودروسازی محسوب میشود و بهبود این شاخص موجب ارتقاء هر بنگاه تولیدی است. لذا ضرورت افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات و تامین به موقع قطعات یدکی برای شبکه خدمات پس از فروش اولویت اصلی است.
مدیرعامل زامیاد همچنین با تأکید بر ایجاد تعامل دو سویه و تسهیل در روند فعالیت نمایندگی های شبکه خدمات پس از فروش و شرکت زامیاد بیان داشت: با توجهبه جایگاه ویژه و ارتباط بیواسطه نمایندگان با مشتریان، نظرات و تجربیات آنها راه گشای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خواهد بود.
گفتنی است، حاضران در نشست هماهنگی کانون سراسری نمایندگان گروه خودروسازی سایپا با شرکت زامیاد، با ارائه گزارش و بررسی موضوعاتی همچون: هزینه های خدمات پس از فروش، سنجش و ارتقاء میزان رضایت مشتریان، ایجاد بستر تعامل و هم اندیشی مشترک نمایندگی ها و شرکت زامیاد به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده پرداختند.
علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت…
رهبر معظم انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر…
مدیرعامل پتروشیمی ایلام، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.
دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی در پیامی این روز را به همه آتش نشانان…
داود جعفریفر؛ مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هفتم مهرماه روز آتشنشانی و…
مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی پیام تبریکی به شرح…