اولتیماتوم وزیر صنعت برای ساماندهی بازار خودرو در ۲۴ ساعت آینده

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «رضا رحمانی» در حاشیه جلسه بررسی وضعیت بازار که با حضور جمعی از صاحبنظران، دانشگاهیان و انجمن های مرتبط در محل این وزارتخانه برگزار شد، افزود: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مکلف است در روش های کنترل و نظارت خود بر بازار خودرو تجدید نظر کند و در سریعترین زمان ممکن برای فروکش کردن تلاطم به وجود آمده در این بازار، اقدامات مقتضی را انجام داده و نتایج را به مردم گزارش کند.

وی اضافه کرد: شورای رقابت نیز باید تا فردا (دوشنبه)، طبق دستورالعمل های خود نسبت به تعیین قیمت خودرو اقدام و نتیجه را به ستاد تنظیم بازار کشور برای تصویب نهایی ارائه کند.

رحمانی تاکید کرد: در همین راستا ستاد تنظیم بازار نیز ضروردت دارد در سریعترین زمان ممکن نسبت به تصویب نهایی تصمیمات اعلامی شورای رقابت با اولویت تامین حداکثری حقوق مردم اقدام و اطلاع رسانی کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تاکیدات انجام شده به مدیران خودروسازی کشور در جلسه روز گذشته خود با آنها، تاکید کرد: خودروسازان تکلیف دارند در چگونگی ثبت نام متقاضیان، اصلاحات لازم را اعمال و در این خصوص شفاف سازی کنند .

رحمانی گفت: هر یک از این اقدامات باید تا ۲۴ ساعت آینده به گونه ای برنامه ریزی و عملیاتی شده تا بازار به نحو مطلوبی مدیریت شود و مصرف کنندگان واقعی خودرو بتوانند به سهولت دسترسی به خودرو داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت طی دیروز و امروز در جلسات متعدد و مستمر با حضور صاحبنظران، انجمن ها، تشکل های تخصصی و مسوولان مرتبط با صنعت خودرو، مسائل و اتفاقات روزهای اخیر بازار خودرو را مورد بررسی دقیق قرار داد.

فتحنایی

Recent Posts

مدیریت جهادی هلدینگ صباانرژی درحوزه اقتصادی نقطه زنی می‌کند

صبح روز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، مدیران و کارکنان…

17 ساعت ago

عملکرد پنج ماهه پاکسان بررسی شد / رشد ۳۳ درصدی درآمد

با برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت پاکسان، عملکرد پنج ماهه این مجموعه بررسی و ارزیابی…

18 ساعت ago

صدور نشان دانش بنیان برای یکی از محصولات تولیدی شرکت فولاد اکسین خوزستان

سازمان ملی استاندارد ایران برای یکی از ورق‌های فولادی تولید شده توسط شرکت فولاد اکسین…

18 ساعت ago

صدور نشان دانش بنیان برای یکی از محصولات تولیدی شرکت فولاد اکسین خوزستان

سازمان ملی استاندارد ایران برای یکی از ورق‌های فولادی تولید شده توسط شرکت فولاد اکسین…

18 ساعت ago

معرفی لپ‌تاپ‌های جدید مجهز به هوش مصنوعی Galaxy Book4 Edge سامسونگ / توسعه اکوسیستم Galaxy AI با نسل جدید کامپیوترهای شخصی

شرکت سامسونگ به تازگی و طی هفته گذشته نسل جدید لپ‌تاپ‌های مجهز به هوش مصنوعی…

19 ساعت ago

تورم خوراکی‌ها به ۳۳.۷ درصد رسید

وزیر جهاد کشاورزی از کاهش کم‌سابقه تورم مواد خوراکی و آشامیدنی در اردیبهشت ماه سال…

19 ساعت ago