به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمد حسین حسین زاده افزود: سختترین فرایند بانکداری در ایران پرداخت تسهیلات است و ما در بانک قرض الحسنه رسالت هیچگونه پرداخت تسهیلات حضوری و فیزیکی نداریم. نه تنها تسهیلات بلکه تمام خدمات در این بانک به صورت غیرحضوری ارائه می شود.
وی در بازدید از بخش های فناوری اطلاعات بانک با تاکید بر اینکه برای انجام کارهای بزرگ در نظام بانکی باید زیرساخت و بستر متناسب با آن هم ایجاد شود، اظهارداشت: برای مثال زیرساخت صرفا منحصر به بخش آی تی نیست که سخت افزار آن را تامین و راه اندازی کنیم، بلکه زیرساخت های اجتماعی و نیروی انسانی نیز مهم هستند.
حسین زاده با اشاره به استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری این بانک گفت: به دنبال اقبال مردم از عدم مراجعه حضوری به شعب و دریافت خدمات آسان و ارزان شاهد افزایش ورودی ها هستیم.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰…
میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی از واریز ۴۰ هزار فقره وام ۳۰ میلیون تومانی قرضالحسنه…
معاون اکتشاف و امور معادن شرکت آهن و فولاد ارفع، اعلام کرد : این شرکت…
آقای نیکاخلاق، معاون طرحوبرنامه بانک آینده در آیین رونمایی از سامانه «چکاد» و «ریالدیجیتال» که…
شرکت مبین انرژی خلیج فارس با نصب ۱۵ دستگاه آبشیرینکن در روستاهای جنوب بوشهر، به…
شرکت مبین انرژی خلیج فارس در جشنواره مشترک محیط زیست و میراث فرهنگی و گردشگری،…