Categories: ورزشی

اولین برد نفت مسجدسلیمان با عبور از سپاهان

به گزارش ایرنا، در اولین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه خانگی خود بهنام محمدی از ساعت ۱۵ به مصاف سپاهان رفت که موفق شد با نتیجه ۳ بر یک رقیبش را شکست دهد و اولین برد خود را در لیگ بیستم رقم بزند.

احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، عباس بوعذار، سجاد جعفری، فرید بهزادی، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهی دست، ساسان حسینی بازیکنانی بودند که در ترکیب نفت مسجدسلیمان قرار داشتند.

پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، محمد کریمی، جلال الدین علی‌محمدی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده بازیکنان سپاهان برای این دیدار بودند.

در این دیدار ابتدا تیم میزبان در دقیقه ۵ توسط ساسان حسینی موفق شد از حریف پیش بیفتد اما در واپسین دقایق نیمه نخست سجاد شهباززاده دروازه میزبان را باز کرد تا این دیدار با تساوی در نیمه نخست همراه باشد.

در نیمه دوم اما نفت مسجدسلیمان در نیمه دوم اما نفت مسجدسلیمان عملکرد بهتری را ارائه داد و موفق شد دو بار دیگر توسط سجاد جعفری در نیمه دوم اما نفت مسجدسلیمان عملکرد بهتری را ارائه داد و موفق شد دو بار دیگر توسط سجاد جعفری و در نیمه دوم اما نفت مسجدسلیمان عملکرد بهتری را ارائه داد و موفق شد دو بار دیگر توسط سجاد جعفری و مصطفی نائیج پور در نیمه دوم اما نفت مسجدسلیمان عملکرد بهتری را ارائه داد و موفق شد دو بار دیگر توسط سجاد جعفری و مصطفی نائیج پور دروازه میهمان خود را باز کند تا این دیدار با برتری قاطع شاگردان مجتبی حسینی همراه باشد.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با این نتیجه ۶ امتیازی شد و به در رده نهم جدول رده بندی صعود کرد. سپاهان هم ۷ امتیازی و در رده هفتم جدول باقی ماند.

فتحنایی

Recent Posts

انتشار یازدهمین شماره فصلنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان ویژه بهار ۱۴۰۳

یازدهمین شماره فصلنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان مشتمل بر مقالات تازه با عناوین…

8 ساعت ago

بررسی آخرین وضعیت سه طرح توسعه‌ای شرکت ملی مس/تحول در زیرساخت‌های ورزشی ورزقان، شهربابک و رفسنجان

در جلسه امروز شورای توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران، آخرین وضعیت سه پروژه‌ درحال…

8 ساعت ago

اختصاص اعتبار ۸۰۰ میلیون دلاری برای خرید دکل و تجهیزات در شرکت ملی حفاری

مدیرعامل شرکت ملی نفت از صدور مجوز سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون دلاری در شرکت ملی حفاری…

8 ساعت ago

ویدیو: فولاد مبارکه افتخار ملی و جز ۹ شرکت برتر تولیدکننده فولاد جهان است / لزوم بازبینی سهمیه برخی از قطعه‌سازان خودرو در وزارت صمت

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی خودرو در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و…

8 ساعت ago

اعلام تغییر ساعت کاری شعب بانک آینده در استان خوزستان

ساعت کاری شعب استان خوزستان بانک آینده تغییر کرد.

8 ساعت ago

قانون موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین ایران و روسیه ابلاغ شد

سرپرست ریاست جمهوری، قانون موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران…

8 ساعت ago