×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۳۰ تیر , ۱۴۰۳
اولین شعبه هیبرید بانک ایران زمین افتتاح شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیر عالی بانک ایران زمین مشتری مداری و رضایت مندی مشتریان بانک را اولویت و هدف اصلی بانکداری هیبرید بیان کرد و گفت: بانکداری هیبرید به عنوان نسل جدید بانکداری در نظام بانکی کشور، پنجره تازه ای را در حوزه ارائه خدمات ویژه و خاص به روی مشتریان گشوده است.

پورسعید در تشریح نحوه سرویس دهی به مشتریان در شعبه هیبرید افزود: در بانکداری هیبرید مشتریان می توانند کلیه خدماتی را که به صورت حضوری از بانک دریافت می کردند به صورت غیرحضوری از طریق تلفن همراه یا تبلت خود دریافت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: شعبه هیبرید تلفیقی از محیط فیزیکی و مجازی برای ایجاد ارزشی ویژه برای مشتریان با ارائه سبدی از محصولات و خدمات گوناگون همراه با تجربه‌ای به یادماندنی است.

در این مراسم اصغر باباپور معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین انتقال سرویس و خدمات بانکداری سنتی به بانکداری هیبرید را از اقدامات اصلی این معاونت بیان کرد و گفت: کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات با بررسی و مطالعه نیازهای مشتریان در شعب، سرویس هایی را که بیشترین میزان درخواست را از سوی مشتریان داشت، جداسازی کرده و متناسب با آن با حفظ روابط و قوانین رگولاتوری برای شعبه هیبرید تولید کردند.

باباپور با اشاره به ساختارهای ایجاد شده برای راه اندازی شعبه هیبرید، افزود: با همکاری مدیر امور سازمان و برنامه ریزی ساختارهای لازم برای راه اندازی شعبه هیبرید ایجاد شد و پس از تصویب مدیریت عالی بانک و هماهنگی با مدیر امور شعب بانک اولین شعبه هیبرید با رویکرد ارائه خدمات غیرحضوری افتتاح شد.

معاون فناوری اطلاعات یکی از ویژگی های شعب هیبرید را ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مشتریان بیان کرد و گفت: شعب هیبرید به صورت ۲۴ ساعته درخواست های مشتریان را دریافت کرده و در اولین سیکل کاری آن را انجام خواهد داد.

باباپور افتتاح حساب و انتقال وجه ساتنا و پایا غیرحضوری را از اولین خدمات ارائه شده در شعبه هیبرید خواند و افزود: مشتریان می توانند به آسانی با نصب پلتفرم همراه پلاس فراز به صورت غیرحضوری اطلاعات و مشخصات خود را وارد کرده و پس از انجام استعلام های لازم و احراز هویت، در شعبه هیبرید افتتاح حساب کنند. همچنین می توانند از طریق این پلتفرم جهت انتقال وجه بالاتر از ۲ میلیارد ریال اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این زیرساخت برای شعب هیبرید برنامه ریزی شده است که در کنار بخش عملیاتی، بخش پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان ایجاد شده تا مشتریان بتوانند به صورت ۲۴ ساعته و در کمترین زمان سرویس های مورد نیاز خود را دریافت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.