×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اولین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور در ایلام‌ افتتاح شد/ تقدیر رئیس کمیته امداد از اقدام خیرخواهانه و عام‌المنفعه پتروشیمی ایلام

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی‌ شرکت پتروشیمی ایلام، آیین افتتاح اولین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی با حضور سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد،محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، مدیر عامل پتروشیمی ایلام و جمعی از مقامات محلی برگزار شد.
مهندس حسن نجفی‌سمنانی در ابتدای این آیین، ضمن خیرمقدم به رئیس کمیته امداد کشور و نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:اقدام مسئولانه، خودجوش و ماندگار همکاران و اعضای هیات موسس اولین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور در ایلام مایه فخر و مباهات است.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام، با ذکر این نکته که ایجاد این مرکز و صندوق در راستای توجه به وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پتروشیمی ایلام است اظهار امیدواری کرد که این اقدام تبدیل به کاری ماندگار شود.
وی در ادامه با ذکر فلسفه‌ ایجاد مرکز نیکوکاری در صنعت پتروشیمی ایلام گفت:این مرکز در راستای مسئولیت اجتماعی ، فرهنگ سازی، تجمیع کمک‌ها،شناسایی نیازمندان واقعی و ساماندهی و جلوگیری از کمکهای متفرقه، توانمند سازی علمی و انتقال دانش با کمک سازمانهای ذیربط و مشارکت دادن همه‌ سلیقه ها در امر کمک و تکریم نیازمندان ایجاد شده است.
مهندس نجفی ادامه داد: جای خالی چنین مراکزی در صنعت پتروشیمی در میان تحصیل‌کردگان جامعه وجود داشت و وارد کردن این قشر بصورت سازماندهی شده به مسئولیت‌های اجتماعی از دیگر اهداف این صندوق بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات این شرکت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود:کمکهای نقدی و غیر نقدی به ۴۰۰ خانواده، مشارکت در رزمایش کمکهای مومنانه در دو مرحله به تعداد ۵۰۰ مورد ، خرید و نصب دو ست بازی کودکان برای روستاهای اطراف شرکت به مبلغ ۷۰ میلیون تومان، تهیه نوشت افزار ۲۵۰ دانش آموز، انتقال دانش تخصصی و فنی و آموزشهای عمومی و مشاوره‌ای در آینده‌ نزدیک بخشی از فعالیت‌های شرکت در قالب مسئولیت‌ اجتماعی پتروشیمی ایلام است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور نیز در این مراسم، اظهار داشت: کمیته‌ امداد بواسطه‌ فعالیت‌های امدادی و ارتباط با قشر کم‌درآمد جامعه از ارکان حاکمیتی و در دل نظام است که در حمایت از افراد نیازمند کوشیده است و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت بویژه خانواده‌هایی که توان اشتغال و درامدزایی دارند سرلوحه‌ی این نهاد خدمت‌رسان است.
این مسئول ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه و عام‌المنفعه پتروشیمی ایلام در ایجاد اولین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور ادامه داد:تخصصی شدن مراکز نیکوکاری یکی از راهبردها و اهداف امداد کشور است و امروز همزمان با مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام ۱۵ مرکز نیکوکاری در استان افتتاح خواهد شد.
وی افزود:۴ هزار مرکز نیکوکاری در کل کشور ایجاد شده است.
محمد نوذری معاون سیاسی استاندار ورود این سازمان‌ها به مسائل اجتماعی و اقتصادی بویژه مسئولیت‌های اجتماعی را نیز کلیدی عنوان کرد و ادامه داد: راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در یک شرکت بزرگ تولیدی نشان از مسئولیت‌پذیری کارکنان و مدیریت این مجتمع دارد.
در این مراسم همچنین به صورت رسمی مجوز فعالیت اولین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور صادر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.