×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ایتالیا سومی لیگ ملت‌های اروپا را تکرار کرد/ دست هلند در خانه خالی ماند

 تیم‌های ایتالیا و هلند در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم دخولس توئنته به مصاف هم رفتند.

ایتالیا با شکست مقابل اسپانیا و هلند با شکست برابر کرواسی از صعود به فینال بازماندند تا برگزار کننده مسابقه رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا باشند. دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که هلندی‌ها با توجه به بازی در خانه سکوی سومی را هدف گرفته بودند و در سوی دیگر ایتالیایی‌ها هم مانند بازی دوره گذشته به دنبال تکرار مقام سومی بودند.

ایتالیا بازی را بهتر آغاز کرد و عقربه‌های ساعت به دقیقه ۲۰ بازی نرسیده بود که شاگردان روبروتو با مانچینی با گل‌های فدریکو دی‌مارکو در دقیقه ۶ و داویده فراتزی در دقیقه ۱۹، دو بر صفر پیش افتادند.

تلاش دو تیم در ادامه تا پایان نیمه اول نتیجه‌ای نداشت تا چهل و پنج دقیقه اول با برتری آتزوری‌ها به پایان برسد.

نیمه دوم با تلاش هلندی‌ها برای جبران گل‌های خورده آغاز شد و در دقیقه ۶۸ استیون برخواین توانست لاله‌های نارنجی را به گل برساند تا نتیجه ۲ بر یک شود و اختلاف به یک گل کاهش پیدا کند.

با این حال ایتالیا در ادامه توانست این اختلاف را دوباره به ۲ گل برساند و ۵ دقیقه پس از گل اول هلند، فدریکو کیه زا در دقیقه ۷۳ توانست دروازه جاستین بیلو را باز کند و ایتالیا سه بر یک پیش بیفتد.

دقیقه ۸۳ هلند توسط ووت وخهورست به گل رسید اما این گل پس از بازبینی توسط داور ویدئویی مردود اعلام شد تا امید هلندی‌ها برای کامبک و جبران گل‌های خورده کمتر شود.

جورجینیو واینالدوم در دقیقه ۹۰ گل دوم هلند را وارد دروازه ایتالیا کرد تا اختلاف به حداقل برسد و سرانجام ایتالیا توانست در این بازی پرگل و جذاب با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد و مقام سوم لیگ ملت‌های اروپا را در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ کسب کند.

ایتالیا در دوره گذشته هم با پیروزی برابر بلژیک به مقام سوم رسیده بود.

از ساعت ۲۲:۱۵ امشب، کرواسی و اسپانیا در فینال این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.