به گزارش تجارت گردان به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل؛ طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر سرمایه های انسانی شرکت گفت: برای تحقق آنچه که به عنوان برنامه عملیاتی شرکت تدوین و برنامه ریزی شده است، نیازمند نیروی انسانی کارآمد، مستعد و چابک هستیم. ایجاد تحول در گرو توجه به سرمایه های انسانی است، و این مهم باید در دستور کار مدیران شرکت قرار بگیرد.
وی افزود: رویکر جدید سنجش و پایش عملکرد مدیریت ها و همکاران، تمرکز بر فروش و نتیجه محوری است. شرکت بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید تمام توان خود را برای فروش بیشتر و کسب سودآوری بگذارد و بتواند عملکرد سال مالی خود را با نتیجه ای مناسب به مجمع صاحبان سهام ببرد. به همین علت، عملکرد کلیه دست اندرکاران شرکت با شاخص های تعیین شده برای هر حوزه، حول محور فروش و سودآوری سنجیده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر مشتری مداری اظهار کرد: فروش با کیفیت و سودآوری پایدار اهداف مهم شرکت هستند که جز با توجه به مشتری مداری، ارائه خدمات مطلوب و اخلاق مداری محقق نخواهد شد، چرا که تمرکز بر مشتری مداری می تواند به خودی خود مزیت رقابتی ویژه ای محسوب شود که محصول آن قطعا مشتریان وفادار، جذب مشتری جدید، نفوذ برند شرکت در اقشار جامعه و نهایتاً فرهنگ سازی بیمه به عنوان هدف کلان صنعت بیمه، خواهد بود.
در ادامه این نشست مدیران شرکت بیمه دی نقطه نظرات خود در خصوص برنامه ارزیابی عملکرد شرکت را ارائه داده و به بحث و گفت و گو پرداختند.
شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در همایش تجلیل از واحدهای برتر صنعتی و معدنی استان…
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به محدودیت عملیاتی پیش آمده، پرواز تعدادی از…
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی جزئیات تغییر سقف سوختگیری با کارت شخصی را تشریح…
«پست برق نفت» واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی (CTEP) در مدار قرار گرفت.
با حکم رشید قانعی؛ مدیرعامل پترول، یوسف شریفی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد.
وزیر نفت به همراه جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، ضمن بررسی روند تولید شرکت…