به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ این کمیته که با هدف پیشبُرد سامانهها و هوشمندی بیشتر کسب و کار و برنامهریزیهای کلان تشکیل شد، در نخستین جلسهی خود ضمن ارائهی گزارشی از اقدامات انجام شده و دستآوردهای کسب شده در حوزهی فنآوری اطلاعات و جمعآوری دادهها، چالشهای موجود جهت تحقق اهداف پیش رو را نیز مورد مطالعه و بررسی قرار داد.
در این نشست مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی، ضمن استماع گزارش و نظرات اعضاء این کمیته، بیان داشت: ایجاد و استقرار نظام آماری دقیق در بیمه دی میتواند مدیران ارشد این شرکت را، در اخذ تصمیات بزرگ و درست، یاری داده و در تصمیمسازیها، ایفای نقش نماید. لذا جمعآوری دقیق و تحلیل درست دادهها، گرچه کاری دشوار است، لیکن تلاش برای ایجاد نظامبندی آنها بسیار ضروری به نظر میرسد که امید است با همت و کوشش تمامی ارکان و اجزاء شرکت به زودی محقق شده و ثمرات و نتایج آن در رشد و تعالی بیمه دی مؤثر باشد.
شرکت آهن و فولاد ارفع در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب بالاترین میانگین نرخ فروش…
دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای توسعه روابط صنعت با دانشگاه و آشنایی با…
همزمان با سفر رئیسجمهوری به استان مازندران، عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرستان جویبار…
بیمه البرز سود خالص ۱۸۴ درصدی و رشد ۲۰۰ درصدی سود عملیاتی را تجربه کرد.
مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در پیامی…
نوزدهمین کنفرانس بینالمللی مهندسی صنایع با محوریت چرخشهای تحول آفرین، هوشمند سازی و داده محوری…