Categories: فناوری

ایرانسل امسال هم لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایرانسل، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در قالب اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری، عصر سه‌شنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰، در تالار رسول اکرم(ص) مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران برگزار شد.

در این همایش، دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهوری، دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیتۀ اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، دکتر فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره‌وری و جمعی از مدیران کشوری حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

در این مراسم، لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که مهندس محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

با اهدای این لوح‌تندیس، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، به عنوان «یکی از پیشگامان عرصۀ رضایتمندی مشتری در مسیر دستیابی به اهداف ارزشمند اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» تقدیر شده است.

ایرانسل در سال ۱۳۹۹ نیز، برای هفتمین سال متوالی، موفق شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دریافت کند.

فتحنایی

Recent Posts

ایران ۰ – ۰ ازبکستان/ تساوی سرد با چاشنی صدرنشینی

تیم ملی فوتبال ایران با تساوی مقابل ازبکستان به عنوان صدرنشین به دور بعدی مقدماتی…

7 ساعت ago

عدم تغییر در نرخ های سود تسهیلات و انواع سپرده های بانک ملی ایران

بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و مصوبه اخیر جلسه شورای پول و اعتبار، نرخ های…

7 ساعت ago

سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه برای احداث بزرگترین گمرک اختصاصی کشور

مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین افتتاح طرح توسعه گمرک اختصاصی فولاد مبارکه از سرمایه‌گذاری هزار…

8 ساعت ago

ابراز امیدواری رئیس کل گمرک برای تعمیم مدل موفق فولاد مبارکه در ایجاد گمرک اختصاصی در سراسر کشور

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران نسبت به…

8 ساعت ago