Categories: فناوری

ایرانسل امسال هم لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایرانسل، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در قالب اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری، عصر سه‌شنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰، در تالار رسول اکرم(ص) مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران برگزار شد.

در این همایش، دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهوری، دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیتۀ اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، دکتر فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره‌وری و جمعی از مدیران کشوری حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

در این مراسم، لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که مهندس محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

با اهدای این لوح‌تندیس، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، به عنوان «یکی از پیشگامان عرصۀ رضایتمندی مشتری در مسیر دستیابی به اهداف ارزشمند اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» تقدیر شده است.

ایرانسل در سال ۱۳۹۹ نیز، برای هفتمین سال متوالی، موفق شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دریافت کند.

فتحنایی

Recent Posts

دیدار سرپرست بیمه ایران با پیشکسوتان

سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران با تعدادی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو…

12 ساعت ago

مدیرعامل بیمه ایران منصوب شد

دکتر علی جباری با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست هیات مدیره و…

12 ساعت ago

اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی شستا درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا تأمین

مرکز اطلاع‌رسانی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…

15 ساعت ago

خریداران سکه احتیاط کنند؛ بازار به‌شدت حبابی است

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…

21 ساعت ago

برگزاری بزرگترین تور آموزشی شبکه فروش شرکت بیمه سامان

تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…

22 ساعت ago