به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایرانسل، سرویس پخش زندۀ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به تولیدکنندگان و توزیعکنندگان محتوای تصویری امکان میدهد تا بدون دغدغههای زیرساختی، محتوای ویدیویی خود را با کیفیتهای دلخواه و متفاوت منتشر کنند. صاحبان محتوا با استفاده از این سرویس، میتوانند محتوای خود را از دامنههای موردنظر، همراه با لوگوی انتخابی، به صورت زنده و با بهترین کیفیت پخش کنند.
از جمله موارد استفادۀ گوناگون این سرویس، میتوان به کاربرد آن در بازیهای ویدیویی، همایشها و کنفرانسها، کلاسهای آموزشی، رویدادهای فرهنگی و هنری، مسابقههای ورزشی، مراسم مذهبی و… اشاره کرد.
با استفاده از این سرویس، زیرساخت قدرتمند و پایدار ایرانسل، در اختیار تولیدکنندگان محتوای تصویری قرار میگیرد و آنها میتوانند، با استفاده از این زیرساخت، محتوای تولیدی خود را با سرعت و کیفیت بالا، از طریق پلتفرم خود، بدون محدودیت در تعداد مخاطبان، منتشر کنند.
ایرانسل در عین حال، برای متقاضیان استفاده از سرویس پخش زنده که پلتفرم پخش ویدیوی خاص خودشان را ندارند نیز، این امکان را فراهم کرده است تا محتوای مدنظر، از طریق اپلیکیشن لنز ایرانسل، در اختیار جامعۀ گستردۀ کاربران تلویزیون اینترنتی ایرانسل قرار گیرد. با استفاده از این روش، امکاناتی مانند پخش محتوا برای عموم مخاطبان یا برای طیف مشخصی از آنها، قابلیت نظردهی تماشاگران هنگام تماشای برنامه، فروش بلیت برای تماشای برنامه و… در اختیار متقاضیان قرار میگیرد.
علاقهمندان میتوانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود، به وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/289310/p مراجعه کنند.
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست با تمرکز بر شرکتهای گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و…
محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در اختتامیه رویداد هنری «روایت پیشرفت» گفت:…
با همت مدیران و پرسنل پرتلاش شرکت پتروشیمی مارون بخصوص واحد های فنی و تولید…
تیم ملی فوتبال اسپانیا در اولین دیدار خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، با نتیجه…
دومین دیدار یورو ۲۰۲۴ با بُرد ارزشمند سوئیس برابر مجارستان به پایان رسید تا آنها…
بانک صادرات ایران در ۸ سال گذشته، بیش از ۶۰۰ هزار فقره وام ازدواج به…