به گزارش تجارت گردان ، شکیب ذوالغیاث مدیر گروه بازرگانی و مبادلات تجاری ایزوایکو در این زمینه اظهار کرد: ایزوایکو به عنوان قطب صنعت دریایی کشور در دومین دوره برگزاری جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار در مرکز همایشهای بین المللی رایزن و براساس رای هیات داوران به دلیل توجه به مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیتهای ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای تخصصی انجام شده، بهعنوان یکی از ۱۰۰ سازمان برتر مشتری مدار در کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.
وی افزود: در این مراسم مدیران برخی دستگاههای دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری مداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه نمودن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.
این مدیر برجسته کشتیسازی کشورمان خاطرنشان کرد: در این گردهمایی انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصان مدیریت ایران در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرفکننده با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر و ارائه راهکارهای نوین و تقویت استراتژیهای سازمان بهمنظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه و بحث و بررسی قرار گرفت.
ذوالغیاث بیان داشت: گروه بازرگانی و مبادلات تجاری یکی از پنج گروه ایزوایکو است که وظیفه ذاتی این گروه تأمین تجهیزات، ماشین آلات و ادوات مورد نیاز در پروژههای مجتمع میباشد و در کنار سایر گروهها به تأمین نیازهای مصرفی، پروژهای و خدماتی سطح مجتمع میپردازد که برای تحقق این هدف یک پیشینه چندین ساله در ایزوایکو وجود دارد و نشر دانشی صورت گرفته که آن دانش پشتوانه کار ما برای پیشبرد اهداف و پروژه های جاری و آتی خواهد بود.
وی با بیان این که صنعت کشتی سازی به عنوان یکی از بالهای اصلی صنعت دریایی کشور از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، عنوان داشت: این صنعت نقش اساسی و سازنده ای در پیشبرد و توسعه سایر صنایع وابسته ایفا میکند.
ذولغیاث اضافه کرد: در حوزه مشتری مداری طی سالهای اخیر ارتقای سطح استانداردها، ارتقای سطح کیفیت محصولات تولیدی و توجه مستمر به مسائل و دغدغه های مشتریان همیشه مورد توجه و تأکید مدیریت ایزوایکو آقای دکتر رضائیان بوده و همین مسئله باعث شده تا احترام و توجه به برآورده کردن دغدغه های مشتری در ایزوایکو به یک فرهنگ تبدیل شود.
https://tejaratgardan.ir/?p=110083