×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
این قسمت فولاد خوزستان؛ آنها مدعی قهرمانی هستند

به گزارش ایرنا، چیزی تا آغاز فصل جدید فوتبال ایران باقی نمانده و رسانه‌ها، هواداران و کارشناسان در حال گمانه زنی راجع به تیم های مختلف هستند. یکی از تیم‌هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته فولاد خوزستان است. تیمی که با مدیریت سعید آذری و سرمربیگری جواد نکونام نشانه های مثبت زیادی را از خود بروز داده است.
فولاد فصل قبل به طرز شگفت انگیزی سوم شد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد. بسته شدن پنجره های نقل و انتقالاتی و شایعه حضور جواد نکونام در استقلال این شائبه را درباره ادامه روند رو به رشد فولاد به وجود آورد اما همه چیز به ثبات رسید. سعید آذری اجازه جدایی را به سرمربی تیمش را نداد و توانست پنجره نقل و انتقالاتی را باز کند.
نماینده سرخپوش اهواز فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. آنها در هشت بازی دوستانه به هفت برد دست پیدا کردند و در یک دیدار هم به تساوی رسیدند. پورا، بادران، هوادار، سایپا، پارس جنوبی، نفت امیدیه و استقلال خوزستان، قربانی های تیم نکونام بودند و نفت مسجدسلیمان تنها تیمی بود که به فولاد نباخت و تساوی بدون گل را به دست آورد.

یکی از دلایل موفقیت فولاد، عملکرد درخشان در بازار نقل و انتقالاتی بود. آنها شهاب گردان، هیثم هاشمی زاده و حسن بیت سعید را از دست دادند و در سوی مقابل این بازیکنان را به ترکیب خود اضافه کردند: مهران درخشان مهر، بهزاد دودانگه، حسین ابراهیمی، ساسان انصاری، مهران موسوی، سینا شاه عباسی، شروین بزرگ، عارف غلامپور، علی سبحانی، محسن فروزان، محمدرضا عباسی. بدین ترتیب باید فولاد را یکی از موفق ترین تیم های لیگ بیستم باید بدانیم.
اهوازی ها حالا یکی از مدعیان قهرمانی خواهند بود. این تیم در هفته اول مسابقات لیگ برتر باید به مصاف ذوب آهن برود. این دیدار در ورزشگاه فولاد شهر به انجام می رسد. فولاد را باید بسیار در این فصل جدی بگیریم؛ بیشتر از فصول قبل. آنها به دنبال سومین قهرمانی در لیگ برتر هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.