×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
این قسمت گل گهر سیرجان؛ ژنرال به دنبال احیا

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال گل گهر سیرجان اولین تیمی بود که تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرد. در روز سیزدهم شهریورماه به صورت رسمی امیر قلعه نویی سرمربی این تیم شد و بعد از وینگو بگوویچ و مجید جلالی، سومین سکاندار گل‌گهر در تاریخ لیگ برتر شد. او پس از استقلال اهواز، استقلال تهران، تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان، مس کرمان و ذوب آهن اصفهان هدایت هفتمین تیم لیگ برتری را به دست گرفت و حالا مسن‌ترین سرمربی حاضر در لیگ بیستم است.
ژنرال بعد از نتایج دور از انتظار در سالیان اخیر که منجر به هفت سال بدون جام بوده، حالا می‌خواهد از استان کرمان بازهم عملیات احیای خود را پیش ببرد. او با انگیزه‌ای مثال زدنی کار خود را شروع کرد و خیلی زود تمرینات تیم را استارت زد. گل‌گهر در تهران، کیش و بار دیگر تهران اردو زد و در این بین چندین بازی دوستانه را انجام داد. پیروزی ۲ بر یک مقابل ماشین‌سازی، برد ۲ بر صفر مقابل رایکای بابل، شکست دادن یک بر صفر خیبر خرم‌آباد، بردن مس رفسنجان با حساب ۲ بر صفر، تساوی بدون مقابل نساجی و یک بر یک مقابل پیکان و در آخر شکست سه بر ۲ در برابر پرسپولیس مهمترینِ این نتایج بودند.

گل‌گهر در بازار نقل و انتقالاتی مانند الباقی تیم‌ها تغییرات زیادی را به خود دید. این نفرات اضافه شدند: سید محمد میری، نوید عاشوری، علیرضا حقیقی، رضا شربتی، آرمین سهرابیان، سعید صادقی، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا و محسن کریمی. و این بازیکنان هم جدا شدند: احمد موسوی، میلاد کمندانی، میلاد فراهانی، سجاد آشوری، عبدالله حسینی، مهرداد عبدی، مهرداد بایرامی و فرشاد بیابانی. حالا احتمال جدایی علیرضا ابراهیمی و محمد میری هم وجود دارد ولی باشگاه گل گهر تنها در صورتی با جدایی آنها موافق است که بتواند بازیکن جایگزین از تیم‌هایی که این ۲ بازیکن را می‌خواهند بگیرد.
حالا باید دید گل گهر در فصل جدید با سرمربی جدید و بازیکنان تقریبا جدید چه عملکردی را در دومین فصل حضورش در لیگ برتر تجربه می‌کند. آنها رویاهای بزرگتری را در سر می‌پرورانند و دیگر دوست ندارند تا هفته آخر برای بقا بجنگند. شما درباره عملکرد این تیم سیرجانی در فصل جدید چه پیش‌بینی دارید؟ فعلا باید هفته اول شاهد جدال قلعه‌نویی و تیم سابقش سپاهان باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.