×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۳
بازدیدهای فنی پیش از سفر با ضمانت خدمات و قطعات گروه صنعتی ایران خودرو

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- بهروز رفیعی با اعلام تسهیلات ویژه این شرکت برای مشتریان گفت: از آن جایی که در آستانه تعطیلات مدارس و شروع فصل تابستان قرار داریم، شاهد افزایش تردد و سفرهای بین شهری خواهیم بود. به همین منظور با هدف صرفه‌جویی در وقت، هزینه، تردد و مصرف سوخت دارندگان خودروهای سواری گروه صنعتی ایران خودرو، انجام سرویس خودرو در محل همراه با تخفیفات ویژه و استفاده از قطعات استاندارد خدمات پس از فروش ایران خودرو، بدون دریافت ایاب و ذهاب برای مشتریان فراهم شده است. 
وی با تاکید بر اهمیت بازدید فنی خودرو پیش از سفر و همچنین انجام سرویس‌های دوره‌ای افزود: انجام منظم سرویس‌های دوره‌ای خودرو، با طول عمر مفید خودرو ارتباط مستقیم دارد و متضمن کارکرد بهتر در طول زمان خواهد بود.
به گفته رفیعی، در شرایط فعلی بسیاری از دارندگان خودرو به دلایل مختلفی نظیر نگرانی از معطلی در ترافیک و مصرف سوخت، انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو را جدی نمی‌گیرند که ممکن است عواقب سنگین مالی و بروز حوادث ناگوار را برای مالک خودرو به همراه داشته باشد.
معاون فروش و خدمات پس از فروش امدادخودرو ایران ادامه داد: بازدیدهای فصلی و فنی پیش از سفر، انجام سرویس‌های دوره گارانتی، تنظیم موتور و تعویض شمع‌ها، تعویض روغن موتور، تعویض لنت‌ها، تعویض فیلتر روغن، تعویض فیلتر سوخت و همچنین کنترل‌های مکانیکی و برقی و غیره از جمله خدماتی است که برای دارندگان محصولات گروه صنعتی در زمان و محل مورد نیاز توسط امدادگران مجرب امدادخودرو ایران بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب برای مشتریان انجام می‌پذیرد.  
رفیعی در پایان استفاده از قطعات استاندارد و تضمین خدمات از سوی خدمات پس از فروش ایران خودرو را نشان از تعهد این شرکت در قبال مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو دانست تا با آرامش خاطر و بدون معطلی، خدمات مطمئن و استاندارد دریافت کنند.
برای دریافت خدمات سرویس در محل، شماره تلفن سراسری ۰۹۶۴۴۰ و یا  وب سایت www.096440.com  و همچنین اپلیکیشن‌ ایساکو آماده هماهنگی و تعیین وقت برای مشتریان است. 
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.