بازدید جمعی از مدیران ارشد استان چهارمحال و بختیاری از شرکت ورق خودرو

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری؛ حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری درابتدای این بازدید ضمن تشریح شرایط حاکم بر این شرکت و ارائه توضیحات مبسوط درخصوص موفقیت ها و افتخارات کسب شده توسط شرکت ورق‌خودرو در سال رشد تولید و مهار تورم افزود: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از جایگاهی ویژه در زنجیره ارزش فولاد کشور برخوردار است و با تولید محصولات کیفی گالوانیزه و تأمین حداکثری نیاز صنعت خودروسازی کشور،نقشی ارزنده درخودکفایی صنعت استراتژیک خودروسازی کشور ایفا نموده است.

سپس محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: وجود انگیزه و اراده پولادین در شرکت ورق خودرو ستودنی و مایه مباهات استان چهارمحال و بختیاری است.

وی اضافه کرد: با وجود تنگناهای موجود و تحریم های ظالمانه بین المللی و مشکلات ناشی از آن،کسب پی درپی مدارج تعالی و ثبت رکوردهای متعدد تولید در شرکت ورق خودرو نشان از توانمندی های عظیم در این شرکت دارد.

در ادامه رحمتی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ضمن تاکید بر این نکته که شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری پرچم دار و نگین درخشان صنعت استان چهارمحال وبختیاری است،ابراز امیدواری نمود حمایت های همه جانبه و پشتیبانی های لازم از این مجموعه پیش رو افزایش یابد.

عبدالهی مدیرکل گمرک استان نیز برای ایجاد سهولت در امر صادرات محصولات شرکت ورق خودرو و نیز ترخیص هرچه سریعتر کالاهای مورد نیاز این شرکت اعلام آمادگی نمود. تقوی بازرس کل استان چهار محال بختیاری نیز حرکت شرکت ورق خودرو و رشد تولید در این شرکت را در راستای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری توصیف نمود.

سپس میهمانان از خط تولید شرکت ورق خودرو بازدید نمودند و از نزدیک با روند تولید ورق گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور آشنا شدند.

فتحنایی

Recent Posts

ضرورت تحول همه جانبه در شعب بانک در راستای بهبود خدمت رسانی به مشتریان

دکتر ابوالفضل نجار زاده در مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت امور شعب و سرپرست…

4 ساعت ago

برگزاری مراسم معارفه دو سرپرست در بانک ملی ایران

مراسم معارفه سرپرست معاونت امور شعب و سرپرست امور شعب تهران و مستقل برگزار شد.

4 ساعت ago

سفته الکترونیک در سامانه «ست» عملیاتی شد

​امکان استفاده از خدمت سفته الکترونیکی در سامانه «ست» بانک صادرات ایران فراهم شد و…

4 ساعت ago

بانک تجارت پیشتاز حمایت از جوانان با اعطای بیش از ۱۷٫۷ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

بانک تجارت در راستای تسهیل فرآیند ازدواج زوج‌های جوان، از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه…

4 ساعت ago

بانک سامان میزبان سومین دوره مسابقات فوتسال کارگری کشور

سومین دوره مسابقات فوتسال کارگری کشور از تاریخ ۹ تا ۱۳ مهرماه به میزبانی بانک…

4 ساعت ago