Categories: پتروشیمی

بازدید دکتر علی عسکری از پروژه های در دست اجرای شرکت پتروشیمی نوری

به گزارش تجارت گردان به نقل از برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی پتروشیمی نوری، دکتر علی عسکری در ادامه بازدید از مجتمع ها و طرح های گروه خود در پایتخت انرژی کشور عسلویه، با حضور در بزرگترین مجتمع آروماتیکی ایران، از پروژه ی شیرین سازی و سایر پروژه های در دست اجرای شرکت پتروشیمی نوری دیدن کرد.
در حاشیه ی این بازدید و طی نشستی، مهندس صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه ها و میزان پیشرفت آن ها، از همکاری و همراهی همه جانبه مدیریت و معاونین گروه در تمامی حوزه ها قدر دانی کرد.
مدیرعامل پتروشیمی نوری با اشاره به تلاش کلی مجموعه در به ثمر نشاندن به موقع پروژه ها گفت: امیدواریم با پیشرفت رضایت بخشی که شاهد آن هستیم بتوانیم پروژه ی شیرین سازی و پروژه بازیابی گازهای خروجی مشعل را طبق برنامه زمانبندی و در موعد مقرر به بهره برداری برسانیم.
شایان ذکر است پروژه شیرین سازی برش سنگین شرکت پتروشیمی نوری با پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی حال حاضر ،منجر به تولید گازوئیل با کیفیت یورو ۶ خواهد شد و خروجی پروژه بازیابی گازهای مشعل این مجتمع نیز، علاوه بر حفظ محیط‌زیست و کاهش چشمگیر آلایندگی‌ها، تولید محصولات ارزشمند کود سولفات آمونیوم و LPG را به همراه خواهد داشت.

فتحنایی

Recent Posts

فولاد مبارکه سرچشمه عزت و افتخار ایران است/ کارکنان فولاد مبارکه با کار و تلاش جهادی و خداپسندانه می‌توانند ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشند

سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای…

10 ساعت ago

پروژه فاز ۱۴ پارس جنوبی آماده تحویل موقت به کارفرما

مدیرعامل شرکت نیرپارس از موفقیت این شرکت در به سرانجام رساندن ابرپروژه‌های ملی مستقر در…

10 ساعت ago

نهادینه شدن بهره‌وری و کیفیت در فولاد هرمزگان

بهره‌وری یکی از مؤلفه‌های مهم اقتصادی و مدیریتی در هر سازمان به شمار می‌رود که…

10 ساعت ago

پاسخ به چند پرسش مهم بازنشستگان کشوری در خصوص قرارداد بیمه تکمیلی درمان سال۱۴۰۳

در پی انتخاب شرکت بیمه ملت به عنوان ارائه دهنده خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان…

11 ساعت ago