Categories: بانک و بیمه

بازدید دکتر نجارزاده از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این بازدید بیان کرد: بانک ملی ایران طرح و برنامه‌های متنوعی را در دست اقدام دارد که ضروری است اداره کل روابط عمومی این اقدامات را به خوبی به مشتریان و عموم مردم بازتاب دهد.

وی ضمن قدردانی از عملکرد این اداره کل گفت: روابط عمومی، پل ارتباطی بانک و مشتریان است و نقشی محوری در موفقیت برنامه‌های اجرایی داشته است.

نجارزاده با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران این اداره کل، تأکید کرد: رعایت نوآوری و خلاقیت در انتشار اخبار موجب جذب بیشتر مخاطبان و توجه بیشتر آنها به رویدادهای بانک ملی ایران می‌شود.

فتحنایی

Recent Posts

اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در روز چهارشنبه ۲ خرداد۱۴۰۳

همزمان با اعلام تعطیلی روز چهارشنبه دو خرداد ۱۴۰۳ از سوی هیئت دولت و برگزاری…

9 ساعت ago

بانک ملی ایران در پیامی شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان را در پی حادثه سانحه هوایی تسلیت گفت

بانک ملی ایران در پیامی شهادت شهدای خدمت؛ «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» ریاست محترم…

9 ساعت ago

امکان وکالتی کردن حساب‌‌‌ مشتریان پست بانک ایران برای خرید خودروهای برقی وارداتی فراهم شد

به اطلاع مشتریان پست بانک ایران می‌رساند، امکان وکالتی‌‌‌ کردن حساب‌‌‌‌های مشتریان این بانک به‌‌‌…

9 ساعت ago

اعلام شعب کشیک بانک سرمایه در روز چهارشنبه مورخ دوم خرداد

فهرست شعب کشیک بانک سرمایه در روز چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد.

9 ساعت ago

اعلام شعب کشیک  موسسه اعتباری ملل در روز دوم خرداد ۱۴۰۳

موسسه اعتباری ملل ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، شعب…

9 ساعت ago

اعلام اسامی شعبه‌های منتخب بانک پاسارگاد در تاریخ ۲ خرداد

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان،…

9 ساعت ago