به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ حجتالاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با حضور در نمایشگاه دستاوردها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران و بازدید از غرفهی بیمه دی، ضمن آشنایی با دستاوردهای بیمه دی در حوزهی تحول دیجیتال و اپلیکیشن دِیدار، اقدامات انجام شدهی این شرکت در زمینهی کاهش چشمگیر زمان پرداخت مستقیم خسارت به بیمهشدگان به ویژه خانوادههای معزز ایثارگری را در خور تحسین و قدردانی دانست و گفت: به لطف خدا طی مشاهدات میدانی از مراجعات عمومی ایثارگران به مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری و در سفرهای استانی رئیسجمهور دیدهایم که میزان مطالبات، شکایات و دغدغههای خانوادههای عزیز شهدا و ایثارگران کاهش و میزان رضایتمندی، افزایش یافته است.
https://tejaratgardan.ir/?p=287438