×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳
بازدید رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری از غرفه فولاد مبارکه

 در این بازدید رئیس گروه اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان در جریان آخرین دستاوردها و موفقیت‌های فولاد مبارکه در حوزه پایداری و چشم‌انداز فعالیت‌های فولاد مبارکه در حوزه تولید فولاد سبز و سازگار با محیط‌زیست قرار گرفتند.

 مدیرعامل شرکت عمران جزیره کیش در بازدید از غرفه فولاد مبارکه:

 اقدامات فولاد مبارکه در قالب مسئولیت اجتماعی و صنعت سبز مایه مباهات است

 محمدمهدی احمدی، مدیرعامل شرکت عمران جزیره کیش، در حاشیه دومین نمایشگاه شهر پایدار گفت: شرکت‌های مختلف و شهرداری‌ها با مشارکت در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاوردهای خود پرداختند. شرکت فولاد مبارکه نیز به‌عنوان یک افتخار ملی در این نمایشگاه حضور داشت. این شرکت همواره در کنار شهرداری‌ها بوده و اقدامات خوبی را در حوزه شهر پایدار و در قالب مسئولیت اجتماعی و صنعت سبز انجام داده که مایه فخر و مباهات است.

گفتنی است نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر پایدار با محورهای اصلی شهرسازی و مدیریت شهری پایدار، دولت هوشمند و اقتصاد دیجیتال، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پایدار، بانکداری سبز و الکترونیکی، جهش تولید و توسعه پایدار صنایع و معادن، حمل‌ونقل پایدار و خودروهای برقی، ساختمان‌های هوشمند و پایدار، شبکه هوشمند و انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات و گردشگری هوشمند و پایدار برگزار شد و شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان شهروند-شرکتی مسئولیت‌پذیر به همراه شرکت صناپ (صنایع انرژی پاک) که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این گروه صنعتی است برای ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه انرژی‌های پاک و پایدار در این نمایشگاه حضور داشت. این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برپا بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.