×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
بازدید سجادی از استادیوم در حال تخریب ۵ مهر آبادان

سید حمید سجادی امشب ۳۱ فروردین ماه پس از بازدید از پروژه های ورزشی نیمه تمام در شهرهای ماهشهر و خرمشهر به آبادان سفر کرد و در جریان وضعیت استادیوم ۵ مهر آبادان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، فرآیند عملیات اجرایی این استادیوم از سال ۱۳۶۷ آغاز شد ولی این استادیوم به دلیل اجرای بتن با آب نامناسب و شور، بتن سازه بی کیفیت و تیر و ستون های بتنی در حال تخریب است. نتیجه مغزه و نمونه های آزمایشگاهی نیز نشان می دهد امکان بهره برداری از پروژه یا ترمیم آن وجود نداشته و تخریب سازه ضروری است که جهت تخریب و احداث مجدد نیاز به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

گفتنی است در سال ۹۵ نیز وزیر سابق ورزش و جوانان از این استادیوم بازید داشت و در آن سال وزیر اعلام کرد که قرار شده است با همکاری منطقه آزاد اروند و بخش خصوصی این ورزشگاه مجددا بازسازی شود که البته اتفاق خاصی در این زمینه برای ورزشگاه رقم نخورد.

همچنین وزیر از زمین چمن مصنوعی بوارده جنوبی آبادان بازدید کرد؛ این پروژه از محل مسئولیت های اجتماعی نفت دارای ۰۰۰ ۴۰ میلیون ریال اعتبار و از محل اعتبارات ملی ابلاغی دارای ۰۰۰ ۱۰ میلیون ریال اعتبار است.

مشکل این پروژه مالکیت زمین محل پروژه است که در اختیار شرکت پالایش نفت است و اقداماتی جهت واگذاری صورت گرفته که تاکنون منتج به نتیجه نشده است که مقرر شد وزیر پیگیر تعیین مالکیت این زمین طی صحبت با وزیر نفت باشد. 

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.